Vraag

geen slaap, hulp!

  • 13 June 2022
  • 1 reactie
  • 29 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hi ik heb vannacht geen slaap gehad. Ik heb me meerdere malen suicidaal gevoeld en ik ben er moe van. Ik heb een aantal dagen geleden gedacht dat als ik die volgende dag naar school zou gaan, ik diezelfde dag een einde aan mn leven zou maken. Ik heb meerdere malen hier gepost over mn suicidale gedachten en ik vind het jammer dat niemand echt een reactie heeft achtergelaten, misschien komt het door de tijd? dat zou kunnen. Ik ben ook net nieuw hier dus ik weet niet echt of je hier ook echt verder steun via het forum kan hebben? ik weet niet of ik vannacht iets  wil doen met mezelf of dat ik morgen op ga staan om me ziek te melden. Ik ben er gewoon moe van om toch naar school te gaan, ik merk dat ik nu gedachtes krijg dat ik mezelf iets aan ga doen. hoe kan ik geholpen worden? 

 

(Tekst aangepast door De Kindertelefoon, i.v.m. forumregel 10: plaats geen triggerende content).


1 reactie

Badge +1

Hoi @jiminiex  , 

Wat goed dat je hier steun zoekt. Vervelend dat je nog geen reacties hebt gekregen. We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl. 113 is elke dag en nacht bereikbaar!

Heel veel sterkte.

 

-Brenda

 

 

Reageer