Skip to main content

Ik voel me de laatste maanden behoorlijk slecht, ik heb ook al heel lang gaan echte opwinding, zin of motivatie ergens voor gevoeld, ik zou vanavond uitgaan met vrienden, maar eigenlijk heb ik nu helemaal geen zin meer, de enige duidelijke emotie die ik de laatste tijd voel is verdriet en ik heb meerdere paniekaanvallen gehad, ik weet niet wat ik nou echt moet doen om mijn leven weer goed te laten gaan, ik zit in mijn examenjaar op school en mijn achterstand word alleen maar meer omdat ik de motivatie simpelweg niet kan vinden om aan het werk te gaan, wat moet ik doen?! Ik wil niet zo leven 

 

Hallo Cosmo :)

Ken je de oorzaak van het feit dat je nergens meer motivatie voor hebt? Zo ja, dan kun je proberen om erover te praten met iemand die je vertrouwd zoals je mentor en dan kunnen jullie het samen proberen op te lossen.

-Dr8gon99


Heey , 

 je moet doorzetten , heb je ergens geen zin in , ga gewoon , ookal wil je niet , wilt je lichaam eigenlijk niet opstaan. Denk niet na en ga iets doen , je gaat zien uiteindelijk als je bent gegaan dat het toch wel leuk is en hopelijk ga je dan vaker en komt je motivatie terug


Sorry voor deze reacties die helpen je wss niet, ik heb hetzelfde probleem en voor mijn gevoel helpt echt niks ik kom mn bed alleen nog maar uit om te pissen of mn telefoon te pakken. Ook voor school heb ik geen motivatie en loop ik verschikkekijk erg achter. 


Reageer