Vraag

geen leuke klas

  • 4 September 2019
  • 3 reacties
  • 136 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal ik zit in mijn laatste jaar (middelbaar)

Mijn vriendin is weg van school.
De klas die ik nu heb zitten vol meisjes met andere interesses ook ander gelovigen..
Ik ben de engiste belg dus hoor er niet bij..
Ik heb vooral bang voor groepswerk dat ik niemand heb en als we weggaan en vrije tijd krijgen dat ik alleen ervoor sta.

ook zit ik alleen in de klas waarvoor ik me schaam? maar is dit zo gĂȘnant volgens jullie?

Buiten de klas heb ik wel 1 vriend die me begrijpt

Hebben jullie tips om mijn laatste jaar te kunnen overleven?

3 reacties

dit is niet echt goed advies maar hoe ik er over denk. als er niemand in de klas is waar je het goed mee kan vinden dan moet je gewoon denken schijt aan hun. dit is je laatste jaar en daarna ben je van ze af en hoef je ze nooit meer te zien.
als je je niet comfortabel voelt met schijt aan iedereen hebben zou je misschien ook in een andere klas kunnen proberen te komen.
ik vind het nergens op slaan dat je er niet echt bij hoort omdat je de enige belg bent. dat maakt niks uit. je kan ze ook laten merken hoe aardig en leuk je wel niet bent dat ze spijt hebben dat ze niet eerder met je hebben gepraat.
sorry voor dit tegenstrijdige advies. ik weet niet of je hier uberhaupt iets aan hebt. maar hopelijk helpt het een beetje. veel succes dit schooljaar 🙂
Het probleem is er is maar 1 klas van die richting. Maar ik ga indd schijt hebben aan hun als ze me niet accepteren is het zo he
Hoi!

Ik zou vooral op jezelf focussen dit jaar. Het is uiteindelijk toch je laatste jaar dus de meeste mensen uit je klas ga je niet meer zien hierna. Focus je vooral op je cijfers en gewoon school, want uiteindelijk zit je daar niet alleen om vrienden te maken.

Groetjes
S.

Reageer