Skip to main content

Hoi ,

Sinds enkele weken heb ik gesprekken gehad met kinderpsycholoog maar ik heb daar niet echt een goede klik mee .

Zij zou met mij nog contact opnemen om nieuwe afspraak te maken maar is tot op heden nog niet gebeurd.

Als ik of pleegmama probeert te bellen is ze onbereikbaar of te druk en word dan gezegd dat ze terug belt .

Wat kan ik nu het beste doen?

Ik ben bang dat als ik naar een nieuwe ga dat ik dan weer mijn hele verhaal moet doen en of ik op wachtlijst komt te staan .

Weet iemand raad ??

Hoi,

 

Als je geen goeie band kan opbouwen met je psycholoog lijkt het mij een beter idee om een nieuwe te zoeken. Het lijkt mij beter om alles opnieuw te zeggen tegen iemand die goed wilt luisteren en je begrijpt dan iemand die dat niet doet.

 

Groetjes, Kilu


Heyy

 

Heb jij of heeft je pleegmama ondertussen misschien al wel contact gehad met je psycholoog voor een nieuwe afspraak?

 

Als je geen goede klik hebt met je psycholoog lijkt het mij, net zoals Kilu, ook een goed idee om te kijken of je een nieuwe psycholoog kan krijgen. Het is namelijk belangrijk dat je je psycholoog durft te vertrouwen.

Als je geen goede klik hebt met deze psycholoog is het denk ik beter om te kijken of je een nieuwe psycholoog kan vinden waar je wel een goede klik mee krijgt en ook eentje die echt de tijd voor jou neemt en er wel voor jou is. Je moet dan wel opnieuw je verhaal doen, maar dat is dan misschien wel beter. Misschien kan je dit ook nog even met je pleegmama bespreken om te kijken wat die ervan vindt.

 

Of je weer op een wachtlijst komt te staan als je een nieuwe psycholoog wilt weet ik helaas niet.

 

Groetjes,

NaamNietBekend


Reageer