geen gevoelens

  • 12 June 2020
  • 3 reacties
  • 87 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey,

laatste tijd heb ik gewoon geen gevoel of miss wel te veel gevoel. Ik slaap heel slecht. Slaapt eigenlijk haast niet. Ik weet niet wat ik heb. Ik huil nu al de hele dag. Waarom? Geen idee. Ik weet niet hoe ik me voel. Ik weet niet wat of wie ik ben. Ik weet niet wie ik wil zijn. Ben ik depressief? Geen idee. Zeg jij het maar. Ik wil graag van deze wereld af maar, dat kan ik niet. Ik wil mijn ouders niet verdrietig zien zijn of mijn familie en vrienden. Ik weet niet wat ik doe waarom en is het met een betekenis. Wat is mijn doel op deze eindeloze wereld. Waarom ben ik hier!? Liever wil er er gewoon van af en gewoon nergens naar doe gaan. Gewoon geen gevoel helemaal niks. Net als nu maar dan van deze eindeloze put weg,


3 reacties

Oke ik wil je graag helpen, maar je moet echt stoppen met zelfmoord gedachtes. Doe dat niet, het is geen oplossing. Het leven is een cadeau, zeg maar je eerste verjaardagscadeautje. Je moet gebruik maken van je leven ook. En wat vind je leuk om te doen, ga is een keer naar buiten en kijk naar de mooie natuur. Ik wil later piloot worden en dat is mijn doel. Je moet je eigen doel zoeken, dat kan lang duren of kort! Maar keep your head up.

@anoniemegast43 bedankt, ik pennyboard laatste tijd vaak om mijn gedachten weg te laten. Ik hoop dat het je gaat lukken met met de pilote opleiding. Ik wil politie agent woorden. Wat dan nog precies weet ik nog niet . Maar bedankt

Hallo Meisjemetproblemen :)

Is er wat gebeurd waardoor je je zo voelt want dat is wel belangrijk om te weten voor mij om een goede reactie te geven. Je moet absoluut niet aan zelfmoord denken want er komen ook weer mooie periodes aan. Zoals anoniemegast43 zegt, vindt een doel waarvoor je wilt leven en maak wat van je leven. Als je alleen maar de hele dag huilt veranderd er ook niet zoveel aan je leven. Ga naar buiten, ontdek dingen en zorg ervoor dat je plezier hebt!

-TheMightySlayer <3

Reageer