Skip to main content

geen fijne jeugdzorg groep

  • June 26, 2026
  • 0 reacties
  • 7 Bekeken

Haiii!!, 

Mijn naam is sparkle

(En dat is niet omdat niemand mijn naam mag weten maar omdat ik niet in de problemen wil komen.)

Hoi ik ben sparkle en ik zit op een groep in jeugdzorg omdat het niet goed bij mij thuis.

Dus zij ik tegen de politie dat het niet goed thuis ging en wat er allemaal speelde

En dit was ook de eerste keer dat ik echt serieus was genomen met mijn problemen

En werd ik eerst als nood bed  geplaatst op een groep waar ik me vriendje ontmoette daarna heel snel werdt ik crisis

  (geen idee hoe ik dit moet typen)

Vervolgens bleef ik daar voor 2 maanden en paar weken en het was echt een hele chillen groep

Alles veranderde toen ik naar een andere groep ging

Waar ik nu nog steeds zit!

Er wordt tegen je geschreeuwt

Alles wat ik doe doe ik fout

De sfeer is niet leuk

Mensen rennen en bonken op de deuren in de nacht

En er is altijd drama wat uit de hand loopt

 

Als je een ding fout doet bijvoorbeeld 

Iemand heeft woede aanvallen en kan er echt niks aan doen door de trauma die je hebben en ze doen iets heel heftig daar voor krijgen ze of een waarschuwing of je gaat op time-out 

Of meteen gesloten

Alles wat ik doe doe ik fout ook bij mijn ouders en het voelt net alsof ik hier mentalsich gemanipuleerd wordt of iets 

Ik snap dat het een trauma groep is maar 

Als je iets tegen ze zegt waar je last van hebt wordt het meteen tegen je gebruikt misschien een uurtje later

En ze lopen zo vaak gewoon maar in je kamer ookal wilt het niet en trekken spullen uit je handen wat je zelf hebt gekocht en kinderen zitten aan je spullen pakken het en lopen je kamer in ookal wil je het niet 

Begeleiding vertrouw ik niet en door de kinderen hier krijg ik geen slaap rust

En wordt ik heel depressief en mentalisch moe van

Als er nog meer is maak ik nog een formulier want deze is al aardig lang 

Want ik weet echt niet meer wat ik moet doen en ik trek het niet meer!!!!

Oké doei!