Skip to main content
Vraag

Geen enkele therapie helpt mij wat moet ik doen?

• April 15, 2025
  • 4 reacties
  • 68 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Ik weet niet wat ik moet doen. Ik word al opgenomen in het mentale ziekenhuis maar dat gaat niet helpen. Ik heb al 2 jaar + therapie gehad dat niets deed. Praten helpt niet 

4 reacties

• April 15, 2025

Als je er in gaat met het idee dat het niet gaat helpen dan gaat het ook niet helpen. Je moet het wel een eerlijke kans geven

Heel veel sterkte

• April 15, 2025

Hoi,

Ik heb zelf geen ervaring met jouw situatie, maar ik denk dat dit zou kunnen helpen:

• Proberen te vertrouwen op de mensen die je willen helpen. (Maar ik begrijp dat dit super moeilijk is.)
  • Lichtpuntjes zoeken, om het minder moeilijk te maken. (Zoals: leuke video's kijken op YouTube, muziek of podcasts luisteren of tekenen.)
  • Je kamer in het ziekenhuis zo fijn mogelijk te maken. (Met kussens, lampjes en fotos bijvoorbeeld.)

Ik weet dat ik het niet kan oplossen, maar ik hoop dat dit wat helpt!🍀❤️

Groetjes

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • April 16, 2025

Hoi, ik heb ook eens therapie nodig gehad, en voordat ik daar aan begon was ik er ook van overtuigd dat mij dat niets zou helpen en ik er helemaal niet beter aan toe kon zijn etc.  En toch was dat allemaal wel zo en heeft het mij weer stabiel gemaakt en gelukkig. Ik gun jou dat ook, en mag ik je daarom de tip geven om je eraan over te geven en te proberen gemotiveerd te raken om er in ieder geval voor te gaan en er wat van op te pikken?  Dan lukt het je echt wel.  Doen hoor ! 😘

Groetjes liefs Tartan X

Forum|alt.badge.img

Hoi ​@Flamingodingo,

probeer vertrouwen te hebben in de mensen die jou willen gaan helpen en geef ze een kans zij doen alleen maar hun werk (niet gemeen bedoeld💕)

Liefs, ​@Anoniem_meisje2012