Vraag

geen emoties meer!

  • 10 June 2022
  • 2 reacties
  • 80 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

hi,

ik weet niet echt hoe ik dit moet beginnen, 

het is namelijk zo dat ik al een paarweken last heb dat ik niet goed kan slapen en dat ik iegelijk ook geen emoties meer voel. ik heb echt geen idee wat ik moet doen er aan wat er is toch niemand waar ik het er over kan hebben want het is ook zo dat ik vind dat ik mij niet zo moet aanstellen want er is niks aan de hand. nu is het gewoon lastig omdat ik niet meer weet wat ik moet doen.

tips? 


2 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Heyy,

komt dit echt helemaal uit het niets, of is er toevallig eerder iets gebeurd?

Reputatie 1
Badge

Hi,

Wat vervelend om te horen dat je je zo voelt. Ik heb eigenlijk precies hetzelfde gevoel. Ik heb het ook al een aantal weken, en heb er met mijn moeder over gepraat. Het is mijn advies er sowieso over te praten met een ander. En als het niet beter wordt ok hulp te zoeken. Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik denk ook dat het met puberen te maken heeft. Ik hoor van meer mensen (12/18) dat ze dit hebben. Praat er dus over, blijf leuke dingen doen waar je gelukkig van wordt (soms is het moeilijk om die te vinden, maar blijf dingen doen), ga sporten, doe sociaal, en zoek hulp wanneer het nodig is. En vergeet niet, je bent niet alleen, en het komt uiteindelijk weer goed:)

 

Reageer