Vraag

geen emoties meer

  • 26 May 2022
  • 2 reacties
  • 67 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

hoi iedereen,

de laatste tijd heb ik last van dat ik geen emoties voel het is net als of de wereld verteld dat ik hier geen plek heb waar ik mij zelf comfortabel kan voelen het is soms zo erg dat zelfs mijn dromen mij gek maken waardoor ik niet goed kan slapen ik ben bang als ik slaap dat ik weer nare dromen heb waar door ik mij zelf kut ga voelen . maar er zijn ook dingen die ik eerst leuk vond die ik niet meer wil doen omdat ik er gewoon niks meer bij voel en als wat ik doe is op automatische pilot, ik ben eigenlijk gewoon een beetje radeloos  geworden met wat ik moet doen. maar wat ik ook doe ik heb er niet echt meer een gevoel bij het is gewoon als een lege schelp met niks er in.

heeft iemand misschien tips?


2 reacties

Badge

Hey hey,

Je kan miss proberen op te schrijven wat je vroeger leuk vond. Uitleggen hoe dat voelde en denken aan hoe dat voelde en het opnieuw te proberen voelen. Probeer daarna nog eens dingen doen wat je vroeger leuk vond, als je niks voelt denk nog eens aan hoe het voelde en denk aan wat je er zo leuk aan vind en probeer het opnieuw.

Alles komt goed!!

Groetjes

Badge

Hai

Naar dat je je zo voelt, heb je gewoon nergens zin in/ gevoel bij of nergens energie voor? Als je oude dingen niet leuk meer vind/ niks meer bij voelt, kun je ook totaal nieuwe dingen proberen. Misschien kun je je vrienden vragen wat hun graag doen? Kijken of je dat zelf iets vind.

Ik wens je hoe dan ook veel succes

Reageer