Hey daar
ben 13 en zit in mavo 2
zit met een probleem thuis
ik heb vaak ruzie thuis vooral met men moeder en men ouders samen ook vrijwel altijd ik wil graag na een schooldag rust in men hoofd alleen als men moeder sjacherijnig is praat ze gelijk tegen mij ook heel boos en dan word ik ook boos en dan zeg ik dingen die ik eigenlijk niet wil zeggen of niet door heb zoals “hou je bek” en andere dingen ik wil het eigenlijk niet zeggen maar heb er geen controlle meer over ik kan niks eraan doen ik denk dan ben ik wel goed opgevoed of is er iets fout gegaan vroeger ik ben dik lelijk en verslaafd aan men pc ik zit vaak meer als 8 uur op een dag erop en ik slaap niet goed ik heb geen controle meer over hoelaat ik naar bed moet etc ik ben van voetbal afgegaan omdat ik gepest werd en het niet meer aankon en ik eet nooit groente ik wil wel afvallen alleen lukt t niet want de volgende dag eet ik zo weer een hele zak chips naarbinnen ik lig vaak snachts in bed uren te huilen ik heb ook veel stress over school ben gezakt van havo naar mavo en heb nooit zin in huiswerk ik word altijd afgelijd heb weinig vrienden ik weet t gewoon even niet meer kan iemand mij zeggen wat ik kan doen