Hey allemaal...
Ik ben opgenomen in een kliniek. Zoals je in mijn vorige topic hebt kunnen lezen, heb ik een jongen online ontmoet die mij zei dat hij mij kan helpen met de traumas die ik heb opgelopen nadat ik misbruikt ben vorig jaar.
Ik had die jongen al veel gesproken, we hebben namelijk veel gebeld. We besloten vorige week te gaan afspreken. Het was heel gezellig tot die mij in een steegje vastpakte en iets heeft gedaan. (Ik denk dat jullie allemaal wel kunnen raden wat...). Ik ben toen heel hard gaan gillen, maar dat heeft niet geholpen, want hij heeft toen heel hard mijn hoofd vast gepakt, zodat ik zou stoppen met gillen. Ik ben toen flauwgevallen en toen ik weer bij bewust zijn was, was hij weg...
Ik heb dit de volgende dag aan mijn psycholoog verteld, omdat ik haar zo vertrouwde. Ook heb ik er bij verteld dat ik van plan ben om mijn leven te eindigen, aangezien ik zo ongelukkig ben en mezelf zoveel pijn ook doe. Zij heeft er voor gezorgd dat ik diezelfde gedwongen opgenomen ben. En nee, dat ging niet heel soepeltjes...
Ze hebben mij in een isoleercel gestopt en daar heb ik de eerste twee dagen in gezeten. Ik zat er de hele dag. Het is een kamer met een matras op de grond, een simpele wc in de ruimte en verder een camera die je 24/7 in de gaten houd. Om de zoveel tijd komt er iemand kijken hoe het met je gaat en verder zit je er alleen.
In de isoleercel mocht ik geen eigen kleding dragen. Ik moest een scheurhemd krijgen. Omdat ik dat weigerde aan te trekken, is een begeleider op me gaan zitten en hebben twee anderen mijn kleding uitgetrokken. Alles moest uit, zelfs mijn ondergoed. Toen alles uit was, en ik naakt op de koude vloer in de isoleercel lag, zijn ze weggelopen en hebben ze mij daar achter gelaten met een scheurhemd... Het was een vreselijke ervaring. Het was afschuwelijk.
Gistermiddag mocht ik er eindelijk uit en kreeg ik een kamer in de kliniek. Ze hebben mij wel gewaarschuwd dat als ik ook maar weer een teken van gevaar voor mezelf toon, ik weer in de isoleercel wordt gestopt... Ik heb nu weer mijn telefoon gekregen, maar mag er maar een bepaalde tijd op zitten.
Hoe lang ik opgenomen moet worden is nog niet bekend... Ik heb gisteren nog een psycholoog hier gesproken en die vertelden me dat ze binnenkort willen starten met PTSS behandeling en EMDR.
Ik wilde jullie even op de hoogte stellen, dit was het dan!
Xxx