Hey allemaal, ik hoop dat iedereen een vette vakantie had!
Ik heb een vraagje, ik merk dat ik mij soms bijna erger aan mijzelf. Dat komt omdat ik heel gauw lach. bijvoorbeeld als ik zenuwachtig ben of iets zie waar ik niet van weet hoe ik moet reageren dan ga ik lachen. En dat vind ik af en toe heel dom en lijkt mij ook vervelend overkomen. Twee voorbeelden daarvan zijn als iemand valt van haar fiets dan schiet ik in een lach terwijl ik het eiglk zielig vind en ik haar wel meteen ga helpen hoor. Maar mijn eerste reaction is dan lachen, zo raar. En je zag het ook hier op forum, toen ik het verhaal las van een jongen van 13 (ik vertel anoniem want ik wil hem er niet steeds mee confronting, hij is zo lief!) die in de hoek moest staan voor straf reageerde ik helemaal lol en grappig terwijl het eiglk ook stom en zielig is voor hem. En zo heb ik dat vaker, dat ik in 1e reactie heel erg lach en dan pas reageer zoals ik eiglk meteen zou moeten reageren. Kennen jullie dat en wat doe je er tegen? Ik vind het soms echt vervelend van mezelf. Tips and tricks? <3
Groetjes Askygirl XxX