gedoe met me broer

  • 4 January 2019
  • 27 reacties
  • 327 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi

mijn broer en ik kunnen niet samen door 1 deur.
eigenlijk totaal niet. nou we kunnen niet eens samen een kwartier door hebben in een gebouw

hij zegt dat het mijn schuld is dat hij uit huis is geplaatst.
het is ook mijn schuld. als ik niet depressief was geworden een nooit gezegd had dat ik het niet meer trok dat ik hij of ik uit huis moest. als ik dat nooit had gezegd was hij daarom niet uit huis geplaatst.

hij vind dat ik naar een gekke huis moet...
om mijn tics af te leren. omdat ik dat doe om aandacht te krijgen.
• ik hou de hele tijd als hij er is zo veel mogelijk mijn tics in
• ik doe het niet expres. ik zou super graag het willen stoppen maar het hoord bij mij

hij vind dat ik in therapie moet gaan. omdat ik heel af en toe boos woord op hem. om me "normaal" te gaan gedragen. en als dat in gang is gezet dat ik in familie therapie moet met hem en me vader. en als dat niet lukt binnen een jaar dat hij mij snachts een keer iets bij me gaat doen...

ik doe dit echt niet om aandacht te krijgen. gwn om misschien een beetje advies te krijgen
kennen met mensen dit?

groetjes
bella

27 reacties

Hii,

Omdat jij jij bent? Want een stomme reden. Ik ben juist blij en ik weet zeker met mij nog meer andere dat jij jij bent!
ik ben niet zo als elk meisje. ik voel me geen meisje ik heb een hekel aan die typische meisjes dingen. maar nee ik ben ook geen jongen. maar omdat ik geen meisje ben accepteren ze mij niet. alleen 1 nicht van mij. maar dat komt omdat zij ook iets jongens achtiger

Het is niet erg dat je geen meisje meisje bent. Ik trouwens ook niet echt maar accepteer wel sommige meiden. Ojah, vind je het fijn bij haar. Heb je veel vrienden?

Allebei de kanten niet?
ja allebei de kanten accepteren mij niet.

Wie kan jou nou niet accepteren, Jij bent een geweldig aardig meisje die echt ene goed leven had moeten hebben.

O sorry, zijn je ouders gescheiden?
ja al van af me 2de, haha
Heb je daar nog last van?
ik ben deze situatie gewend ik kan me niet anders herinneren.

Maar, vind je het nog wel eens lastig?

Dat verzinnen ze. Het zal echt niet alleen aan jou liggen. Ben je heel druk in de klas?
ik heb tics. dus ik zit niet stil. en de docenten hoeven niet bang te zijn dat ik me zwaar kut voel omdat ik dan toch ergens anders ben.
O... Maar het zal echt niet alleen aan jou liggen?
waar zou het dan aan liggen?

Aan hunzelf? Aan anderen uit je klas?

nee ik moet gewoon begeleid gaan wonen. dat is nu de enigste optie en daar ben ga ik nu druk mee bezig zijn om te regelen
Succes. Ik hoop echt dat het je kan helpen!
ik hoop het ook. er is misschien een mogelijkheid dat ik op de zelfde plak ga wonen als me beste vriendin. ik hoop het echt heel erg dat dat kan.

Dat is echt fijn! Wanneer heb je meer duidelijkheid?

Groetjes,
Lise
Hoi

Omdat jij jij bent? Want een stomme reden. Ik ben juist blij en ik weet zeker met mij nog meer andere dat jij jij bent!
ik ben niet zo als elk meisje. ik voel me geen meisje ik heb een hekel aan die typische meisjes dingen. maar nee ik ben ook geen jongen. maar omdat ik geen meisje ben accepteren ze mij niet. alleen 1 nicht van mij. maar dat komt omdat zij ook iets jongens achtiger
Het is niet erg dat je geen meisje meisje bent. Ik trouwens ook niet echt maar accepteer wel sommige meiden. Ojah, vind je het fijn bij haar. Heb je veel vrienden?

Ja ze is de enegiste nicht die tegen me praat. De rest negeerd me compleet. Zo erg dat er vorig jaar een bruiloft van mijn oudste nicht was. En ik werd toen niet uit genodigt maar me vader, me broer en me stief moeder en zij hadden elkaar pas 2x gezien.

Ik heb weinig vrienden maar ze laten je gewoon niet vallen en ik hun ook niet.

Allebei de kanten niet?
ja allebei de kanten accepteren mij niet.
Wie kan jou nou niet accepteren,

Zij. En ik begrijp het.

Jij bent een geweldig aardig meisje die echt ene goed leven had moeten hebben.

Nee hoor. Ik had niet moeten leven. Ze hebben mij niet eens express gekregen. Ze hadden besloten om het bij 1 kind te houden. Maar toen kregen ze mij perongeluk.

O sorry, zijn je ouders gescheiden?
ja al van af me 2de, haha
Heb je daar nog last van?
ik ben deze situatie gewend ik kan me niet anders herinneren.
Maar, vind je het nog wel eens lastig?

Nee denk het niet. Ik kan me niet voorstellen om mijn ouders bij elkaar te zien

Dat verzinnen ze. Het zal echt niet alleen aan jou liggen. Ben je heel druk in de klas?
ik heb tics. dus ik zit niet stil. en de docenten hoeven niet bang te zijn dat ik me zwaar kut voel omdat ik dan toch ergens anders ben.
O... Maar het zal echt niet alleen aan jou liggen?
waar zou het dan aan liggen?
Aan hunzelf? Aan anderen uit je klas?

Als zij allemaal last hebben van mij. En ja ook me beste vriend. Hoe kan het dan niet aan mij ligen?

nee ik moet gewoon begeleid gaan wonen. dat is nu de enigste optie en daar ben ga ik nu druk mee bezig zijn om te regelen
Succes. Ik hoop echt dat het je kan helpen!
ik hoop het ook. er is misschien een mogelijkheid dat ik op de zelfde plak ga wonen als me beste vriendin. ik hoop het echt heel erg dat dat kan.
Dat is echt fijn! Wanneer heb je meer duidelijkheid?

Ik denk na zaterdag

Dus als ik iets weet hoor je het op zijn vroegst zondag avond. Bij me vader is het een forum loos weekend

Reageer