Skip to main content
Vraag

gedichten plaatsen

• September 9, 2025
  • 3 reacties
  • 39 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoii, ik heb een vraagje. Ik ben sinds kort opeens begonnen met gedichten schrijven. Het lijkt me leuk om ze ergens te kunnen plaatsen zodat andere mensen het kunnen lezen en hun mening kunnen geven. Ik wil het alleen wel anoniem. Weet iemand een plek waar zoiets kan?

xx

3 reacties

NightShadow
  • September 10, 2025

Ja, hier op het forum. Je bent anoniemm het word gewaardeerd, ik zou het leuk vinden om ze te lezen.

Dit hierboven is het topic waar al heel veel mooie gedichten in staan. Ik dacht dat het ook kon op HoudMoed ofzo. Maar dat is echt lang geleden dat ik daar wat van gehoord heb, dus weet niet of dat er nog is. anders kun je misschien een geheime tiktok account aanmaken zonder je gezicht te laten zien…

Veel succes en plezier in ieder geval!

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 13, 2025

Hey ​@3mmA 21 , wat leuk dat je gedichten schrijft! Je kunt ze anoniem delen op platforms zoals Reddit, Wattpad, AllPoetry of Tumblr. Kies een plek waar je je veilig voelt en plezier hebt in het delen en ontvangen van feedback.

xx liefs Wolf 🐺

Marieke
Forum|alt.badge.img+8
  • Kindertelefoon
  • September 14, 2025

Hoi ​@3mmA 21  en ​@Wolf ,

wat een goede tips zijn er al voorbij gekomen! Als opmerking zou ik er even bij willen zetten dat Tumblr een minimale leeftijd van 16 jaar hanteert, en bij Reddit en Wattpad moet je 13 zijn .

Goed dat je ook op deze platforms je anonimiteit in de gaten houdt.

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon