Skip to main content

Haii iedereeen, ik had dus een relatie met een jongen en hij maakte het ongeveer een week nadat we seks hadden uit...hij was me eerste na de keren dat ik verkracht en misbruikt werd en de eerste jongen die ik oprecht vertrouwde...Hij woont ver van mij en ik heb hem 1x ontmoet (ik weet dat we konden wachten daar op maar het was meer op gevoel) Ik denk nog regelmatig aan hem en had all zelf dingen gemaakt voor als ik hem weer zou zien<3 een gedicht een soort poster en een liefdesdagboekje die ik bij had bijgehouden sinds de start van onze relatie (21 februari) ik had daarin ook een liedje maar ik weet niet of ik de tekst hier op wil posten want misschien breng ik hem wel een keer uit. Ik ga nu het gedichtje schrijven die hij hoorde te ontvangen maar mis heeft gelopen

 

Lieve J., 02-03-24 (datum dat ik het schreef)

 

Ik heb geen idee waarom ik dit met tranen schrijf, maar ik hou van jou en wil je nooit meer kwijt. De manier waarop je naar me kijkt, maakt me oprecht heel erg blij. Sinds dag 1 voelde ik al een klik en wist ik, dit is een gevoel die ik een tijdje mis. Je humor is zo leuk ik lig altijd in een deuk, je hand is zo zacht en ik hou ervan wanneer je naar me lacht. Je liefde voor mij doet geen pijn. En daarom voelt het voor mij alsof ieder probleem verdwijnt. Ik heb je maar 1x gezien en ken je niet eens een maand, maar geloof me ik voel me als een volle maan. Alleen bij jou voel ik licht alleen bij jou klopt mijn hart zo gauw. O wauw je hebt geen idee hoeveel ik van je hou. Je innerlijk, je uiterlijk, je hart en je ziel. O baby zonder jou voel ik me mentaal instabiel. Ik dank god elke dag dat hij ons bij elkaar heeft gebracht, want nou ja hij heeft nou eenmaal de macht. Bij jou jou voel ik veel kraccht en daar wil ik me in verdiepen. O schatjje jou wil ik nooit volledig verliezen. Misschien ben ik er niet altijd maar spiritueel wel. I pray to god that al is well , that al is well at home, that all is well at school i sometimes pray for you to be in a good mood. I pray for your health and I pray for your wealth. I pray for your dreams and i pray for your studies cause not everything in life is about money. Because my love for you is priceless and there is no single shop that you can buy this.

Met liefde gemaakt door Twixy Loveee

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit

Hoi, mooi hoor, gevoelig en oprecht!  😘

Groetjes liefs Tartan X


Dankjewel @Tartan14 ❤️💋


Reageer