Skip to main content

Het ene moment schijnt de zon en het andere moment regent het

Iedereen gaat door alsof er niks aan de hand is.. al waait het zo hard dat alle bomen omwaaien, iedereen gaat door..

Maar waarom is het dan zo moeilijk voor mij? Waarom komt mijn zon niet? Ik doe zo mijn best maar het resultaat is nog lang niet in zicht..

Het doet pijn, alles doet pijn vooral mentaal.. het lukt niet meer.. 

Ik kan niet door deze harde storm van regen en wind.. het word te veel, de storm is te zwaar..

Zelfs fysiek gaat het niet meer goed met mij door mijn mentale status.. ik ben ziek en moe..

Ik weet niet of ik dit nog kan.. mijn enige escape from reality is tiktok, muziek en het forum maar daar is mijn internet weer te moe voor.. mijn 5g is al bijna op da 8 dagen! Ik kan dit niet..

Waarom merkt niemand aan mij dat het niet goed gaat? Iedereen verwacht zo veel van mij.. het is te veel

Waarom gebeurt dit bij mij? Waarom ben ik bang dat andere mijn plaats innemen, Waarom is alles zo moeilijk, Waarom gebeurt dit?

Het slapen gaat nu ook al niet goed.. ik sliep vannacht om 6uur s nachts... 

Gelukkig heb ik jullie nog! En mijn geweldige girlfriend @Een hulpvol meisje  maar ben ik wel goed genoeg voor haar?

Zij verdient beter dan ik.. ik heb ook een crush op iemand irl.. zou dat haar pijn doen? Doe ik het wel goed?? Tag ik haar teveel in mijn topiccs en reacties..

Al dat overthinking gaat maar niet weg.. het is zo veel!

Kan ik dit wel?

Wil ik dit wel?

Willen andere mensen mij wel…

- Annoniem_meisje 

Awww..... dat maakt niet uit my love<3 doet jij dat pijn?-


Je bent mooi zoals je bent! En je moet niet denken dat je niets waard bent want dat ben je wel. Je helpt zoveel mensen hier en dat maakt jou heel waardevol


Je bent mooi zoals je bent! En je moet niet denken dat je niets waard bent want dat ben je wel. Je helpt zoveel mensen hier en dat maakt jou heel waardevol

Ahhw dank je wel:)

- Annoniem_meisje 


Awww..... dat maakt niet uit my love<3 doet jij dat pijn?-

Ahhw dank je my love<3 maar wat bedoel je met doet jij dat pijn? Dat ik bang ben dat ik jou pijn doe? Ik snap het niet sorry..

- Annoniem_meisje 


Reageer