Vraag

Gedachtes dat anderen mij vermoorden en dat ik anderen vermoord

  • 4 October 2019
  • 2 reacties
  • 97 Bekeken

Badge
Hoi mijn naam is Annika

Ik heb vaak geen zelfmoord gedachten maar vermoord gedachten is dit normaal ik ben 12

2 reacties

Heyo,

Wat bedoel je met vermoord gedachten? Gedachten jij vermoord wordt, of dat jij mensen vermoord. Beiden zijn geen prettige gedachten.

Ik ga er momenteel vanuit dat je vermoord bedoelt als in vermoord worden hebt.

Heb je enig idee waarom deze gedachten bij je op spelen? Voel je je onveilig in je eigen omgeving? Wordt je bijvoorbeeld gepest, of bedreigt.

Hoelang heb je deze gedachtes al, en worden ze sterker als je een bepaald iets doet? Of bepaald iets meemaakt.

Sorry voor de vele vragen, maar ik probeer je situatie beter te begrijpen, zodat wij je hopelijk beter kunnen helpen.

Is het normaal om deze gedachtes te hebben? Euhm nee. Ben je de enigste ? Nee. Sommige mensen krijgen deze gedachtes na het kijken van een horrorfilm of een creepypasta. Dat is dan meer de gedachten dat ze bang zijn dat "Jack" langskomt weet ik veel.

Het beste is dat je dit met iemand in je eigen omgeving bespreekt. Dit kan je ouders zijn, broer of zus, vriend(in), mentor, leraar eigenlijk iedereen wel.

Met iets meer informatie van jou kunnen anderen je beter helpen, en vindt je misschien een betere uitkomst dan die ik je geef.

See ya!
Spookyzx.
Badge
Ik word gepest ik zit pas op een nieuwe school en ik ben altijd mezelf maar dat waarderen ze niet ik heb het nu een half jaar en ik weet echt niet wat ik er mee moet ik heb inderdaad gedachtenis dat ik vermoord word maar soms ook dat ik mensen vermoord dat krijg ik als bv. Mensen dingen zeggen waar ik niks tegen kan

Reageer