Skip to main content
Vraag

gedachten aan zelfverwonding

• May 13, 2025
  • 9 reacties
  • 106 Bekeken

lovegood
Forum|alt.badge.img+4

Hoii

Ja, ik heb (nog) niks gedaan maar ik heb wel steeds gedachten aan zelfverwonding en ik heb ook een poging gedaan tot snijden.

Groetjes Lovegood 

9 reacties

• May 13, 2025

Heeee ​@lovegood!

Wat erg dat je deze gedachtes hebt. Ik heb dit vroeger gedaan en dit heeft mij geholpen

elastiekje om je pols.

Als je de neiging krijgt, trek je een paar keer hard. Ik hoop dat het helpt!

Als je meer tips wilt, adviseer ik te kijken naar dit topic: alternatieven zelfbeschadiging

Weet dat je altijd met mij en anderen kan praten!

Groetjes (your well-known) eendje

Lot_KT
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • May 14, 2025

Hoi lovegood,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Lot (De Kindertelefoon) 

• May 21, 2025

Hoii ​@lovegood 

hoe was je dag vandaag?

Heb je nog gedachtes gehad over sh?

lovegood
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • May 21, 2025

Hiii ​@eendje 

Nee had het te druk, had tot 16:35 school. Weet niet of je een andere topic van me hebt gelezen maar ik had wel een flashback en ik was overprikkeld. Ik had ook een mini-excursie met een boot, dat was heel leuk.

Hoe was jouw dag?

• May 21, 2025

Hoi ​@lovegood 

Waar ging de mini - excursie met een boot heen dan? 

Ben wel even nieuwschierig.

Wel irritant je flashback en dat je overprikkel werd.

Groetjes badder eend 

lovegood
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • May 22, 2025

@Badeend hoiiiii

We gingen varen over de Vecht het was heel leuk!

Hoe was jouw dag dan? 

Ik ben ook nieuwsgierig 

Groetjes miijjjjj

• May 22, 2025

Hoi ​@lovegood 

Ik zal zo even zoeken wat de vecht is.....…

Waarom is iedereen nieuwschierg.…

Maar oke, mijn dag was wel oke. 

Heb even mee gekregen van me mentor dat ik over ga en als het niet zo is gaat mijn mentor even goed lullen zodat ik over kan 😅🤣 dus 3 tl ik kom er aan. 

Gotische maar ook leuke dag. 

Vriend van me heeft onze mentor verkering gevraagt... voor de grap. En nu maken we met zen allen grapjes over (hij zelf ook) en heb even gevraagt ze gaan dinsdag trouwen. Dus ja gotische maar leuk 

(En voor iedereen die dit leest HET IS VOOR DE GRAP NIET SIRIEUS, mijn mentor heeft gewoon een vriendin) 

Maar dat dus. 

Heb je vandaag de gedacht al gehad ? 

Groetjes badeend 😀

lovegood
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • May 25, 2025

Hallo ​@Badeend

Ik heb eergisteren een poging tot sh gedaan. 

Mijn moeder en zusje hadden ruzie en ze schreeuwden en gilden tegen elkaar en ik ging naar buiten en toen ik terug kwam was mijn zusje YouTube shorts aan het kijken met een koptelefoon op. En mijn moeder met een fles wijn en een zak chips naar Fred van leer te kijken.

Ik was er toen helemaal klaar mee

Groetjes Lovegood 

De tekst is aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 6 (Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum)

• May 25, 2025

Hallo ​@lovegood 

Ik snap eigelijk wel waarom, maar onthou het is niet de oplossing van je problemen. 

Mieschien moet je maar een keer met 113 chatten of met de KT. 

Dat zijn hele aardige mensen. 

Ik en waarschijnlijk iedereen steunt Jou. 

En sh is niet de oplossing, het ziet er heel mooi uit maar dan kan jij ook niet meer de leuke dingen in het leven meemaken. 

Groetjes badeend.