Skip to main content
Vraag

gebruikt worden als gereedschap

• September 28, 2025
  • 7 reacties
  • 73 Bekeken

sherma_fan_1305
Forum|alt.badge.img+3

jongens (en meiden ofcourse) ik word op school buiten gesloten omdat ik te aardig ben daarom willen mensen niet met mij laten mensen mij een hele opdarcht in mn eentje doen etc etc alsof ik een tool ben ik vind t iritant want alles wat ik wou waren vrienden niet op school gebruikt worden als gereedschap en ja daar stoor ik me een beetje aan maar willen ze dan dat ik minder aardig doe want ik denk niet dat dat de manier is om vrienden te maken hebben julie ideen om te helpen (ik hou van dungeons and dragons gamen en praten voor als julie bijv tips hebben met genres)

7 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 28, 2025

Wellicht kan je opzoek naar een groepje met mensen die de zelfde hobbies hebben als jij? Dat maakt het maken van vrienden vaak al wel wat gemakkelijker.

xx liefs Wolf 🐺

sherma_fan_1305
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • September 29, 2025

@Wolf  heyyy slim bedacht maar had ik al geprobeert en ja ik kan nie echt mensen met dezelfde hobbys vinden ja meiden die het akward vinden om met mij te praten hebben de zelfde hobby's

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • September 29, 2025

Hoi! Ik wou ook nog toevoegen dat je eigenlijk nooit " te aardig" kunt zijn 😉. Dat is een heel goede eigenschap en ik vind het iig lief. Als je minder aardig zou gaan doen dan zegt dat al dat je tegen jezelf in zou gaan en moet acteren. Dat werkt niet. Wees vooral je goede zelf, het wordt echt beloond. En misschien kun je bij een club of vereniging gaan waar je je thuis kunt voelen. Een extra hobby erbij. En misschien kun je met die meisjes toch een klik krijgen? Vooral door gewoon te doen en dus jezelf te blijven 😍

Groetjes liefs Tartan X 

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • September 29, 2025

Hey, helemaal eens met ​@Tartan15 , gewoon jezelf blijven! Maar je moet ook grenzen stellen, ze moeten niet van je verwachten dat je een hele opdracht in je eentje maakt, alleen maar omdat je aardig bent. Probeer idd een club of een leuke sport te vinden waar je jezelf kunt zijn, en laat die mensen op school maar joh. Met dat soort mensen wil je niet omgaan. Tenminste ik niet

Groetjes Lupus 

sherma_fan_1305
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • September 30, 2025

heyyyyy ​@Lupus ​@Tartan15 thx voor t antwoord en lupus mn school doet nie aan clubjes ik heb zelf al geprobeert een club te maken met dungeons and dragons en ja ik zit al op scouting waar ik mezelf kan zijn aleen is t tot 15 en dat ben ik bijna dus dan moe ik van scouting af

NightShadow
  • September 30, 2025

Heyyy, kun je vrienden worden met andere klassen? Misschien is er nog een met dezelfde leeftijdsgroep als jij. Of een klas hoger of lager? Te aardig kan je niet zijn, je mag trots op jezelf zijn dat je een lief karakter hebt. Misschien kan je met je docent of mentor er over hebben dat ze je een hele opdracht alleen willen laten doen. 

sherma_fan_1305
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • September 30, 2025

heyyyy ​@NightShadow euh ja ik heb geprobeert vrienden te worden met anderen maar ben er achter gekomen dat ik nie echt een mensen mens bent wat niet heel erg idiaal is