Vraag

geboren in verkeerde generatie door serie

  • 23 March 2024
  • 5 reacties
  • 76 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Hee iedereen ik ben een meisje van 13, en er zijn 2 dingen:

  1. ik heb zojuist de serie anne with an e uitgekeken. alle 3 seizoenen ik voel me leeg van binnen want ik vond deze serie heel leuk en dit is het definitieve laatste seizoen.
  2.  ik voel me niet thuis in deze samenleving ik zou me meer thuis voelen in die andere samenleving precies zoals in die serie. 

Ik wil echt niet in deze generatie leven… maar iedereen moet het leven lijden wat ie gekregen heeft. kan iemand mij helpen??? is er een soort ritueel ofzo wat je kan doen om terug in de tijd te gaan of in je fantasie te leven?


5 reacties

Badge

Koop een DeLorean met een flux capesetor en reis terug in de Tijd 

Je kan helaas niet terug in de tijd… ikzelf voel me vaak ook ruk in dit leven, het is gewoon zo saai. Het liefst zou ik dus in een soort fantasy wereld leven. Ik lees dus veel en kijk veel series. Ook fantaseer ik veel, het belangrijkste als je wil fantaseren is niet te veel prikkels van buitenaf hebben.

Reputatie 4
Badge +2

Koop een DeLorean met een flux capesetor en reis terug in de Tijd 

als ik het geld had had ik het allang gedaan, believe me!

Reputatie 7
Badge +4

Heeyy ik snap je helemaal. Je kunt ook vrienden zoeken die dit ook hebben en dan gewoon je mobieltje en alles van deze tijd wegdoen en zoals vroeger leven. Helaas kun je nie terug in de tijd mr je kunt wel je leven er op aanpassen :)

Xx

Reputatie 3
Badge

Heyy ik Verzin gwn altijd als ik niks te doen heb een verhaal in me hoofd kan van alles zijn en dan heb ik ook gwn het gevoel dat ik een soortvan in dat verhaal zit mischien helpt dat:)?  dan heb je mischien toch nog een beetje het gevoel dat je ergens.😉

Reageer