Skip to main content
Vraag

Gebeurtenis die ik maar niet kan vergeten

• February 11, 2026
  • 3 reacties
  • 81 Bekeken

RORA-Stay-Monstiez

-ANY STAYS HERE?-  #Straykids

Hallo allemaal, voor degene die dit leest, ik hoop dat je mij een beetje kan helpen.. 

Ik ben afgelopen zaterdag met mijn zusje naar de The DominATE experience geweest van Straykids! Dat is een concert film van hun in de bios!               Het was echt een geweldige ervaring om daar te zijn; maar toch zit er mij iets de hele tijd dwars.. Ik krijg het gewoon niet mijn hoofd.. 

Er waren natuurlijk velen fans daar in de bios; het was leuk om te zien.. Er kwam ook een groepje meiden naast me zitten die de film ook kwamen kijken.. Het viel mij meteen op hoe cool hun outfits waren.. Het meisje droeg ook een grote Skzoo knuffel tas bij zich (dat is een knuffel) en ik vond dat er zo leuk uit zien! 😍.                                                     Ik durfde het eerst niet echt, maar ik wilde gewoon vriendelijk zijn, dus ik zei tegen dat meisje: “ hé, ik hou van jouw knuffel, houd je ook van Hyunjin?”        ( Hyunjin is een member van de groep Straykids) Het meisje antwoorde terug: “ Oh, dankjewel.. En ehm ja..”  “Oh ja, ik ook. . Ik houd ook van jullie outfits!” Zei ik terug; ook tegen de andere meiden die naast dat andere meisje zaten.. Nou niks aan de hand natuurlijk, maar nu komt het… Toen de film was afgelopen, liepen mijn zusje en ik naar de uitgang, en wachtte we nog even buiten.. Dat groepje meiden die naast me had gezeten liep langs ons, en dat ene meisje met die Hyunjin knuffel gaf mij een flinke maar onzekere side eye..Ik schrok daar best wel van.. Had ik iets verkeerds gedaan?  Had ik beter maar geen complimentje kunnen geven? Had ik niet zo hard moeten mee zingen tijdens de concert film? ( ik zong helemaal niet zo hard; ik hield echt wel rekening met de andere fans om mij heen, maar alsnog.. Mijn zusje had ook meerdere keren gezegd dat ik niet steeds moest zingen..) Had dat meisje er ook last van gehad? Had ik beter maar gewoon mijn mond moeten houden? 

Ik ben een zeer onzeker iemand; ik overdenk heel snel gebeurtenissen, en vat veel gebeurtenissen verkeerd op.. Ik weet niet meer wat ik moet doen.. Kan iemand mij helpen? Heb ik iets verkeerd gedaan? 

(Ps: er was een andere fan die na afloop van de film  heel vriendelijk naar mijn zusje en mij glimlachte , omdat ze mijn favoriete  lid van Straykids aan mijn broek zag hangen (een photocard) en de skzoo van mijn zusje zag die dat meisje ook had.. Dat was wel leuk contact maar alsnog blijf ik me onzeker voelen..) 

Ik hoop dat iemand mij kan helpen! 
Dat waardeer ik heel erg! ❤️

3 reacties

• February 11, 2026

hi, ik denk niet dat ze het zo bedoelde, anders ligt het niet aan jou want je deed niks verkeerd! zet het uit je hoofd en ga lekker leuke dingen doen, liefss

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • February 24, 2026

dat kan vast irritant geweest zijn, en eerlijk gezegt herken ik het helemaal. ik denk alleen niet dat het iets betekende, en als het wat betekende, dan weet je dat jij gewoon oprecht en aardig bent geweest, en als die ander dat misschien niet begrijpt, dan heeft dat niks over jouw te zeggen. een compliment kan je altijd geven, en ik denk dat die ander het eigenlijk wel heel lief vond, maar het net als jij gwn een beetje ongemakkelijk vond. 

xxmimi 💝

@RORA-Stay-Monstiez 

Haii,

Ik snap wat je hebt, heb ik ook.

Ik zou wel denken, je ziet haar nooit meer! De kans ik nul dat je haar nog ziet! En mensen vinden heel snel iets anders om weer over te roddelen dus ze zijn het snel vergeten. 

Ik denk dat ze misschien niet zo vaak complimentjes krijgt, dat kan ook hè, dat ze toen zo half zeker reageerde. Of haar vriendinnen pushen haar.

Ik denk dat je moet bedenken dat het niet door jou komt, ze zijn misschien gewoon jaloers dat je het zo leuk vind en dat je zo makkelijk mensen kan aanspreken. 

Ik herken ook wel dat je soms ongemakkelijk in ‘boos’ omzet. 

Dus conclusie: het komt niet door jou, ze weten er niet wat ze ermee moeten denk ik. 

Ik weet niet zo goed hoe ik het moest schrijven, dus tis een beetje chaotisch….

Groetjess!