Skip to main content
Vraag

geadopteerd, en in de luiers

• July 15, 2025
  • 5 reacties
  • 289 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ik ben een meisje van 12 jaar en ik ben geadopteerd toen ik 5,5 jaar oud was. Mijn ouders (nu) konden door medische problemen geen kinderen meer krijgen dus daarom werd ik geadopteerd toen ik bij hun thuis aankwam kreeg ik een rondleiding en ik kreeg de regels een beetje uitgelegd. Mijn ouders zijden tegen mij dat hun voor de vijligheid mij een luier om deden, ik snapte hun wel want je weet niet wat een onbekend kind gaat doen. Dat vond ik ook niet erg. Ik mocht daar wel gewoon naar de wc en zo dus het was niet dat ik mijn behoefte in de luier moest doen. Maar toen was ik nog best verlegen en ik was telkens telaat bij de wc (gelukkig had ik die luier om) maar ik was altijd optijd voordat ik geadopteerd werd. Dit gebeurde elke dag in de week uiteindelijk gingen we naar de dokter en de dokter zij dat ik een soort van trauma heb opgelopen. Of zo iets ik herinner me het niet meer helemaal, maar zo iets was het. Ik werd toen ook verschoond want dat kon ik nog niet zelf. Nu draag ik ook nogsteeds een luier overdag en nacht. En ik word ook nogsteeds verschoond.

Ik wou nu ik 12 was en eindelijk op het forum mocht wou ik dit met jullie delen ik hoop veel lieve reacties en als je wat wilt vragen dam antwoord ik die vragen graag

5 reacties

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • July 15, 2025

Hey. Meisjesnaam

Het eerste wat ik wil zeggen is dat het niet niks is wat je al mee gemaakt hebt.

Ik hoop dat je nu goed zit 

Maar 1ding er zijn meer meisjes die het hebben  alleen is het bij meisjes minder bekend met de incontinentie  probleem. 

Maar kom je er ooit nog vanaf van je luiers.

Maar super leuk dat je nu ook op dit forum zit dus veel plezier en geniet er van 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • July 16, 2025

Hoi ​@NN15000 

Supper lief dat je dit schrijft en ik heb het de eerste jaren ook heel lastig gehad nu gaat het supper goed maar ik weet niet of ik ooit nog van de luiers af ga komen. Ik zit nu wel op therapie maar ik heb niet het gevoel dat dat werkt.

Zelf vind ik het ook niet zo heel erg dat ik een luier draag.

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • July 16, 2025

Graag gedaan. 

Maar gelukkig zit je er niet echt mee dat je luiers draagt .

Soms kan het handig zijn om een luier te dragen ik draag altijd als we lang in de auto zitten een luier aan ik vind die tankstation wc maar niks .

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • July 20, 2025

Je voelt dus wel dat je moet plassen? Is het alleen met plas of ook met poep?

als je het wel voelt dat je moet maar gewoon te laat bij de wc bent kan je gewoon elk uur naar de wc gaan om te kijken of er iets uit komt.

hoop dat dit helpt

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 2, 2025

Bedankt dat je zo eerlijk en dapper jouw verhaal met ons deelt. Het is heel moedig én belangrijk wat je doet 💛