Skip to main content

Hi…

Ik had dus gisteravond mijn achtergrond aangepast naar de  lesbische vlag. Daar heb ik nu al spijt van en heb het weer verandert. Ik kwam dus op school aan en opende in een mentoruur mijn laptop. Jammer genoeg stond een nieuw tablad open en was daar dus die vlag. Toen hoorde ik allemaal gelach achter me.

Ik weet nu niet of het over mij ging of iets anders.

Ik heb ook geen idee wat jullie hiermee moeten, maar ik heb wel mijn verhaal gedaan waardoor ik me ietsjes beter weer voel.

Heyy, kijk het boeit echt niet wat mensen van je vinden ik snap heel goed dat het kut voelt als je denkt dat mensen om jou lachen in het begin als ze erachter komen is het best kut want iedereen gaat je anders zien maar het komt allemaal wel weer goed geloof me! Bij mij is het ook goed gekomen!

Als ze je uitlachten omdat je lesbisch bent, zijn ze stom.  Maar waarschijnlijk lachten ze om iets anders.  Als ze je echt hadden uitgelachen, hadden ze ook nare dingen gezegd, denk je niet?  Dan hadden ze je wel duidelijk laten merken dat het om jou ging.  Zo doen uitlachers.

Wees trots op wie je bent.  Dikke knuffel!

Reageer