Skip to main content

Gaat weer (of nog steeds) slecht...

• February 24, 2026
  • 10 reacties
  • 174 Bekeken

Yusa
Forum|alt.badge.img+14

Oke daar ben ik weer. Ik moet eens ophouden met jullie lastigvallen maar toch...
Ik had me verheugd op een fijne vakantie waarbij L mijn best friend veel vrij is en we met het fijne weer buiten kunnen zijn. Maar nee, L gaat nu ineens nog op vakantie en dus heb ik weer niets te doen.

Ik wil wel graag naar buiten morgen (15C°, zonnetje) Maar ik heb geen idee wat ik eigenlijk in mn eentje moet... Dat is namelijk best saai, ik mag ook in mn eentje niet te ver van huis.
Iemand nog tips voor dat? Dat is nog nr 1, ik ben nog niet klaar😓

Ik ben helemaal niet (zacht)aardig zoals Cantaloupe me heeft beschreven. Ik ben stom. Dominant, bazig en onmogelijk.   Ik weet niet wat ik ertegen kan doen, zo ben ik gewoon.

En eig durf ik niet eens alleen naar buiten, want toen ik laatst met L buiten was zag ik een naald gewoon midden op een pad liggen en dat vind ik gewoon eng😨😓 Dus wij zijn natuurlijk gauw weggelopen daarvandaan. Ik zit daar best mee, maar ik ga het ook niet aan mijn moeder vertellen want dan mág ik wrs niet eens meer naar buiten van haar zonder volwassene. En dat wil ik dus niet, ben echt geen baby. Maar heb ook niemand anders om er mee over te praten, L weet wrs niet eens wat drugs zijn want is 4 jaar jonger dan ik.
En dan nog de vraag: is dat echt zo idioot raar? L zei tegen mij namelijk: "al mijn vrienden vinden het raar dat ik vrienden ben met iemand van 4 jaar jonger." Dus ik word eig gewoon raar gevonden, komt t op neer. 😑
En alles moet een geheim zijn voor mijn moeder, ik weet zeker dat ze project G.E.L.D (Zie andere topic) vies gaat vinden en dat het niet mag dus ze weet daar niks van. Ik weet zeker dat als ik vertel dat ik muziek luister dat zij gaat zeggen dat ik "er niet tegen kan" en dat het "slecht" voor me is. Ik moet ook van haar in de zomer weer een zonnebril dragen, terwijl dat niet meer nodig is maar ze me niet wil geloven.

Ik weet dus ff niet wat ik moet. Iedere letter is welkom🙂
Liefs, Yusa 😘

10 reacties

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • February 24, 2026

hi lieve ​@Yusa 

ik ga je even onderbreken goed? ik vind jou niet stom, dominant, bazig en al helemaal niet onmogelijk. ik vind je juist heel erg lief en je maakt het mogelijk om toch mensen te helpen door te reageren op hun topics. en ik voel ergens toch dat wat je schrijft uit je hart komt dus wees niet te streng voor jezelf. 

ik hoop dat je dit wilt geloven of ergens in je achterhoofd houd want je bent echt goed zoals je bent.💗

liefs vie

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • February 24, 2026

HEYY ​@Yusa first of all JE BENNIE STOM JE BENT GEWELDIG IK DEUL DAT FF IN JE BREIN WANT JIJ MOET DA HORUUHH JE BENT SUPER LEUK ONTHOUD DAT >:P

Ik vind het oprecht bullshi dat je moeder zo doet want waarom?.. MUZIEK SLECHT??😰😰😰 lowk jaw dropping

misschien wat meer rebellious zijn brengt je wel in de problemen at first maar mijn ouders zijn nu veel minder streng tegen me ook wel omdat "ik het toch anders wel doe" ik courage je niet om het te doen maar ik vind wel dat je ouders bazig af zijn.

Je moet een keertje tegen je moeder uitleggen, en dan gewoon een GOED moment kiezen ervoor wat je ervan vindt en al die maatregelen. Je kunt anders ook binnen blijven (wat saaie drol ik doe hele dag lekker op me telefoon💔 maar hey ik heb geen vrienden dichtbij) maar tja das jou keuze🤷‍♂️

Ik wens je veel succes, en een fijne vakantie!! Ik heb die van mij net gehad jammer genoeg (sob 1 week is net niks) maarja GENIET ERVAN 

Liefs Meris :]

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Lieve ​@Yusa ,

Ik ben het helemaal met ​@vie eens! Je bent echt heel lief en kijk hier eens 😘  mag je wel alleen wandelen dat zou je kunnen doen of dat je iemand anders mee vraagt? Lastig als je moeder je niet wilt geloven 😕 weet je waarom? Misschien kun je dat aan haar vragen en wat ze dan zegt haar gerust stellen dat ze ziet/ merkt dat je het echt meent.  En hetzelfde voor je project, misschien als je haar vraagt waarom ze het vies vind dat je wat meer duidelijkheid krijgt en je haar toch gerust kunt stellen, ik hoop dat ze het dan wat meer gaat in zien.  Hopelijk kun je hier toch wat mee! 🙂

Liefs ♥️

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • February 25, 2026

Dat klinkt allemaal heel ingewikkeld.  Het is zoals ​@vie al schreef: er is geen enkele reden om zo negatief te doen over jezelf, ik ben er zeker van dat je veel aardiger bent dan je denkt.  Dat je moeder streng is, dat je beste vriend er niet is, dat je bang bent om alleen naar buiten te gaan, dat je je verveelt: daar kan niemand hier iets aan doen. Maar wat we wel kunnen doen, is je interessante posts lezen, erop reageren en voor je hopen dat het alsnog een leuke dag en een leuke vakantie wordt voor je.  Knuffel, D

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • February 25, 2026

Hi lieve ​@Yusa ,

Ben het helemaal eens met wat al gezegd is❤ Je hoeft écht niet onzeker te zijn, je bent super lief en helemaal niet stom, dominant, bazig😘 

Ik vind het niet raar hoor dat je bevriend bent met iemand die 4 jaar jonger is, als het leuk is voor jullie beide is het goed toch?🙂❤

Liefs en knuffel 🫂

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • February 25, 2026

Hey lieverd! Je leest het al, en ik ben het er helemaal mee eens wat de anderen hier zeggen over jou! 😘♥️ Ik hoop echt dat je positief over jezelf gaat denken. Dat mag je en dat verdien jij! Je bent een geweldige lieverd 🫂

Liefs, Tover xxxx

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • February 25, 2026

Heel erg bedankt lieverds❤️ Jullie reacties helpen echt, ik voel me er veel beter door. En ik zal ook wel overleven zonder L: die is maar een paar daagjes weg:) Ik ga lekker naar buiten met mijn moeder en ook met mijn vader. Dat maakt me niet uit, het is zulk lekker weer🤩 kan al bijna weer de korte broek aan🤭

Liefs, Yusa 😘

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • February 25, 2026

Haha ​@Yusa  zo is het. Trouwens die korte broek kwam vandaag ook al uit de kast hoor 😉

Liefs Tover xxx

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • February 26, 2026

Hoi ​@Yusa  gelukkig zit je weer wat beter in je vel! Ik ben het ook eens met de andere kinderen hier. En een grote knuffel! 🫂♥️

Groetjes Tjempie xxx

kiki
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • February 27, 2026

Heel erg bedankt lieverds❤️ Jullie reacties helpen echt, ik voel me er veel beter door. En ik zal ook wel overleven zonder L: die is maar een paar daagjes weg:) Ik ga lekker naar buiten met mijn moeder en ook met mijn vader. Dat maakt me niet uit, het is zulk lekker weer🤩 kan al bijna weer de korte broek aan🤭

Liefs, Yusa 😘

super van je Yusa, ik weet zeker dat je het kunt! 
& wij staan altijd klaar om je te helpen hè❤

liefs Kiki <33

kiki
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • March 6, 2026

Hii Yusa tis lekker weer, schijnt het zonnetje ook in je hoofd? <33