Skip to main content
Vraag

gaat steeds slechter

• July 24, 2025
  • 3 reacties
  • 64 Bekeken

Bit10
Forum|alt.badge.img+2

Het gaat slechter… ik ben weer begonnen met self harm.mijn gedachtes worden heftiger en ik voel soms iets steken in mijn lichaam. Ik ben bang dat mijn ouders erachter komen en bang dat ze over mijn “verslaving” weten… ik wil geen camera’s op mij of dat ik weer een 2 uur lange gesprek moet voeren over mijn walgelijke fantasy’s en waarom ik ermee in de hel ga komen

dit schiet niet op het word elke fucking jaar erger

ik zit al op therapie en het word besproken maar wat als mijn ouders erachter komen

oh ja fijne vakantie en stay safe :/

3 reacties

Yasmientje
Forum|alt.badge.img+3
  • De Kindertelefoon
  • July 25, 2025

Hoi ​@Bit10 ,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Yasmin(De Kindertelefoon)

• July 28, 2025

Kijk ik wil je niet aan moedigen om door te gaan met self Harm maar omdat je al in therapie zit denk ik van dat het niet fijn is als je ouders je in de gaten gaan houden, dat is sowieso niet fijn.

Tekst aangepast door De Kindertivm forumregel 6: het geven van schadelijke tios is niet toegestaan.

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 1, 2025

Wat vervelend! En goed van je dat je al in therapie zit hiervoor. Je gaat er doorheen komen! ⭐