Skip to main content

gaat steeds slechter

• 11 februari 2025
  • 2 reacties
  • 73 Bekeken

armydreamerss
Forum|alt.badge.img+3

Hoi iedereen ik wil hier al een tijdje over typen maar het lekt maar niet ik vind het moeilijk.  Ik wil snijden ik heb het een keer gedaan en wil het weer doen. Mijn vriendinnen en ik hebben veel meegemaakt en de rest is er al overheen maar ik niet. elke dag huil ik over van alles, op school huil ik ook veel over sommen ik huil gemmideld 2x per dag denk ik.

Je hoeft niet te reageren ik moest even een paar dingen kwijt. Maar hebben jullie tips voor huilen op school?

Groetjes!

-armydreamerss (ik heb mijn naam veranderd eerst was ik melanie )

2 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 11 reacties
  • 11 februari 2025

lieve ​@armydreamerss 

bijna alle meiden krijgen hier op een moment last van, meestal komt dat door hormonen maar je kan er helemaal niks aan doen. ik raad je aan om vooral heel veel leuke dingen te doen of lekker naar buiten te gaan. anders kan je ook lekker muziek gaan luisteren als je je niet lekker voelt. ik heb het namelijk ook gehad en je zal er wel effe last van hebben, maar het gaat vanzelf over.

xx anoniemlootje

Natureflower
Forum|alt.badge.img+11
  • Topper
  • 647 reacties
  • 12 februari 2025

Heel moeilijk idd ​@armydreamerss 

Ik begrijp het helemaal! 

Misschien kan je het ze vertellen dat je het moeilijk hebt? En misschien kan je met de kindertelefoon bellen/chatten? Dat heeft mij heel veel geholpen.

Of ga naar je ouders!

Als je er wat aan kan doen, snij jezelf alsjeblieft niet! Ik kraste mijzelf, en ik heb er nog steeds soms last van. Hoe eerder je er mee probeert te stoppen, hoe sneller je er weer van af bent.

Veel succes!

Liefs,

1.  

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen