Gaat slecht

  • 7 January 2019
  • 2 reacties
  • 78 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey

Het gaat eigenlijk slecht met aangezien morgen school weer begint en ik nu ook door m'n oude klasgenootjes van m'n oude school telkens op WhatsApp word uitgescholde. En ik probeer echt om alles telkens te negeren en ik zeg ook telkens tegen m'n beste vriendin dat het goed met me gaat, dat het me niks doet en dat het me niet pijn doet.. maar om eerlijk te zijn het gaat juist niet goed met me, het doet me juist wel iets en het doet me heel erg pijn. In de vakantie voelde ik me eindelijk is een keer gelukkig, geen school, geen hele erge stress, effe rust van de pesters, effe geen slechte ideeën over dat ik ben verhuisd en ik sneed (is dat eigenlijk wel een woord?😂) mezelf niet.. En vandaag kwam alles weer terug, ik MOET weer naar school, ik kom NIET van de pesters af, ik snij mezelf WEER en al de stress komt weer terug. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Kan ik alles nog wel aan? Kan ik nog wel naar school? En hoe lang kan ik alles nog vol houden? Hoe lang kan ik iedereen voor liegen dat er niks is en dat alles wel gaat? En m'n ergste gedachte... Hoe lang wil ik nog leven? Ik weet het allemaal gewoon niet meer....

2 reacties

Hoi @anoniemmmpjeeee
Ik deed vroeger ook wat jij doet en nu heb ik allemaal littekens waar elke keer door iedereen naar word gevraagd. Natuurlijk weet ik niet precies hoe jij je voelt maar ik heb denk ik wel een idee gekregen. Ik heb mezelf ook zo gevoeld maar wel door andere redenen. Je verhaal over hoe jij je voelt raakt me echt en ik hoop dat je je binnenkort beter gaat voelen. Ik weet dat dit voor jouw waarschijnlijk onwerkelijk klinkt maar het word beter, uiteindelijk stopt het vanzelf. Ik hoop echt dat je er zelf geen einde aan maakt.
- S
hey,

goed dat je hier al je verhaal durft te delen! dat is een begin.

jij word door oude klasgenoten uitgescholden over whatsapp. kan je deze mensen niet blokkeren?
ik wil je daarnaast meegeven, praat er met iemand over. ik denk dat je beste vriendin een goede oplossing kan zijn, je praat waarschijnlijk vaak met haar en ziet haar vaker dan andere wat je een veiliger gevoel kan geven. daarnaast is het een beste vriendin en zal ze je echt niet alleen laten!

het lijkt me ook goed om dit met een volwassene te bespreken, je mentor of vertrouwens persoon op school zijn mogelijkheden, deze mensen hebben zwijgplicht en mogen daardoor niks tegen andere zeggen, dit kan je misschien een rustgevender gevoel geven.

als je dat met je mentor doet kan je nog kijken naar evt oplossing als; lesvermindering of meer begeleiding, hij/zij kan ook helpen tegen de pesters.

hoop dat je er iets aan heb, sterkte!

Reageer