Skip to main content

Hey allemaal! Het is echt heel lang geleden sinds ik hier online ben geweest, maar het gaat niet goed met mij... (Lees andere topics voor info). 

Ik heb heel veel trauma opgelopen door de verkrachtingen van vorig jaar. Op mijn nieuwe school gaat het best goed, heb ik veel vriendinnen. Toch moet ik van niveau veranderen, omdat mijn cijfers niet goed genoeg zijn. Ik heb dit jaar in havo 2 gezeten en ga na de zomer naar mavo 3. Daar heb ik het heel moeilijk mee. 

Ook heb ik sinds vorig jaar vaak neigingen voor zelfbeschadiging en doe ik dat regelmatig. Ik heb er zelf heel veel spijt van, maar ik kan het niet tegenhouden. Ik moet mezelf straffen. Mijn ouders en psycholoog zijn er van op de hoogte, houden me goed in de gaten, maar toch doe ik het regelmatig. Ik heb over mijn hele armen en benen krassen van de zelfbeschadiging. 

Mijn school is op de hoogte van mijn zelfbeschadiging en verkrachting. Ze proberen mij zo goed mogelijk te helpen, maar niet altijd gaat dit even goed. 

Weet iemand hoe ik mij kan tegenhouden met zelfbeschadiging? Het is echt een verslaving geworden en niemand weet echt hoe ze mij kunnen helpen... Ik doe mij pijn door ( gedetailleerde methoden van zelfbeschadiging verwijderd omdat dit voor anderen choquerend of triggerend kan zijn )

als een straf dat ik besta, omdat als ik niet bestond, het vorig jaar ook niet gebeuren kon. 

Ik heb twee maanden geleden ook een jongen ontmoet online, hij is mega lief en we hebben al een aantal keren met elkaar gebeld. Hij wil mij graag helpen met mijn traumas en zelfbeschadiging. We hebben het ook al gehad over de toekomst, over kinderen, seks en alles. Mijn ouders weten over dit nog niet.... Morgen ga ik hem ook voor het eerst ontmoeten, we gaan samen naar ( naam stad verwijderd vanwege anonimiteit ) toe en elkaar daar ontmoeten❤️ 

Dit was het weer, ik sta open voor tips, dankjewel!!

Hoi @Lunah ,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit al een tijdje in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Op je andere topics heb je gelukkig al veel goede reacties gehad, ik hoop dat je op dit topic ook nog reacties zal krijgen waar je iets aan hebt. Hoe dan ook ben je welkom om eens met De Kindertelefoon te bellen of te chatten.

Veel sterkte!

Groetjes, Marieke

Reageer