Skip to main content

Hey hey,

Ik ben terug van weggeweest,

Ik wilde ff mn verhaal doen want het loopt niet zo toppie…

Okay, nou ik moest voor school een vragenlijst invullen over mentel health, daar waren ook vragen over zm en sh enz. Ik had het gwn eerlijk ingevuld het was soort van anoniem..

Toen hadden die makers me gezocht en moest ik op gesprek, ze hebben mn ouders ingelicht en alles verteld.

Nu doen mn ouders super bezorgd en willen ze me gwn niet alleen laten. 

Ik ben super boos op die mensen en haat ze met heel mn leven.

Verder gaat het niet top, 3gymnasium is VEEL, 11 toetsen nu in de toetsweek.

IK BEN ZO MOE 

Mn vriendinnen ontwijken me en dat geeft me nog meer reden voor zm gedachtes en sh etc.

Nou kortom ik kan niemand vertrouwen en ik wil niet meer,

als iemand tips heeft voor dit alles, alle hulp is welkom

Groetjes ​@everythingisok <33

PS. ik chat bijna elke dag met 113.. dat helpt een beetje.

Hey schat, 

ik snap dat je je nu een beetje genaait voelt door die test. Ik denk dat het misschien zou kunnen helpen om je ouders te zeggen dat je het niet fijn vind als ze je niet alleen laten? Ik zou vooral aan ze zeggen wat jij fijn vind. En over school. Ik snap het echt gymnasium is super moeilijk. En als ik jou was dan zou ik naar atheneum of havo gaan, maar ik snap het ook echt heel goed als je dat niet wilt. Ik heb een vriendin en die is ook van gymnasium naar atheneum gegaan en ze zei dat het nu veel beter gaat. maar dat kan mss anders zijn op jouw school. En over je vriendinnen. Ja ik denk dat je er vrij weinig aan kan doen. Ik heb mss wel een tip. het klink mss een beetje raar maar er zijn van die sites waar je mensen kan ontmoeten en mss vind je daar nog wel andere mensen die je leuk vind. Mss vind je dat wel iets.

Anyway hou vol meid je kan het <3

het komt helemaal goed 

succes 😚

groetjes E

Hii,

Wat heftig zeg, jeetje.  Ik vind het wel super knap van je dat je die vragenlijst eerlijk hebt ingevuld.  Ik snap dat je dit liever misschien niet had gewild, maar het klinkt wel fijn dat je ouders er nu tenminste wel voor je zijn en je niet kwijt willen.  Heb je op school aangegeven dat je moe bent? Zo niet zou ik dat wel doen, zodat ze je kunnen helpen om het wat makkelijker voor je te maken. Dat je vriendinnen je ontwijken is niet fijn, ook dat kan opluchten om bij ze aan te geven wat dat met jou doet of misschien aangeven bij een docent.  Het kan verder opluchten om gedachten en emoties op een positieve manier te uiten bv via schrijven/ tekenen, muziek luisteren, een film kijken, praten etc... hoop dat het snel weer wat beter gaat en dat je er snel anders instaat. Knuffel van mij 🤗

Veel liefs en sterkte ❤️

Hey ​@Arsenalfangirlieee en ​@Boterbloempjee,

Heel erg bedankt, ik heb volgende week een gesprek met mn mentor.

Heel erg bedankt voor de tips, ik zal laten weten hoe het was gegaan!

Groetjes ​@everythingisok <33333

Reageer