Vraag

Gaat niet heel goed

  • 22 January 2023
  • 2 reacties
  • 61 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4
  • Praat goed mee
  • 63 reacties

Hoi,

 

het gaat niet zo goed. Nou ik probeer alles geheim te houden al weer 2 maanden en zeg tegen iedereen dat het goed gaat ook al gaat het af en toe wel goed. Nou ik weet niet wat ik moet met die stomme docent en ik zit steeds te twijfelen of ik wel wil of ze weer op school komt. (In andere topics mijn verhaal van de docent….) ik voel mij best wel kut en ik heb geen motivatie van school. Ik lieg tegen de psycholoog, ik lieg tegen iedereen. En stek die docent komt dat wil ik dat wel maar ook niet en het doet zo zo zo zo veel pijn 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, misschien is het goed om iemand te vinden waar je het hele (eerlijke)verhaal aan kunt vertellen. Want dit voel je in jezelf.  het voelt niet goed voor jou en je wordt er niet beter van.  Zou je voor jezelf durven om iemand te vertrouwen die het echte verhaal van je mag weten? Want dat kan al heel erg opluchten. En die kan je dan ook helpen om met de andere dingen te gaan dealen. Want dat in je eentje doen is echt niet fijn. Misschien begin je eens met een belletje naar de kindertelefoon?  En dan van daaruit proberen om verder te bouwen, want dat mag je :)  Ik hoop echt dat het je lukt !

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Hey!

@Julian12 geeft zeker waardevolle tips! Praten is goed voor je en het kan echt opluchten. Het lijkt me namelijk naar om zo alleen te blijven rondlopen met die dingen.

Reageer