gaat niet goed

  • 31 January 2022
  • 1 reactie
  • 61 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi!

 

Ik zit in havo 4, en de laatste tijd zit ik niet goed in mijn vel. Een aantal jaar geleden had ik een heel lastige periode gehad waar ik zelfmoordgedachtes had en mezelf sneed etc, en ik ben nu wel al beter (alhoewel ik nog steeds weleens een weekje ofz niet goed voel).

 

Dit is nu al een maand zo (iets meer), ik zit gwn niet lekker in mijn vel. Heb nergens zin in, ben uitgeput en het gaat gwn niet goed. Ook fysiek heeft het effect op mij, ik hb weinig energie, heb vaker hoofdpijn en buikpijn etc en ook mijn eetlust is verminderd. Ook val ik niet snel in slaap en ik krijg dus gewoon niet genoeg slaap de laatste tijd…

 

Ik had dit in een mailtje geschreven aan een docente van mij, ik kon toen mijn hw niet afhebben en daarover mailde ik haar (en ik had dus ook toegevoegd dat ik me niet goed voel) en ze vroeg mij of ik het aan mijn mentor had verteld. Dat hb ik niet gedaan omdat ik het een beetje eng vond, dus had ze het aan hem verteld voor mij (ze vroeg me eerst ofc wel of ik dat wou en ik zei ja).

Maar dat gesprek komt nog niet, mijn mentor is ziek en ik heb hem woensdag wel maar ik weet niet of hij er dan is, en misschien hebben we online les van hem. Ik ga nu wel afwachten, maar eigenlijk wil ik t wel zo snel mogelijk doen (want ik hb best veel te doen voor school, en mis kan hij dat aan mijn docenten doorgeven dat t niet goed gaat zodat ze er rekening mee houden etc. Maar ook omdat ik het gewoon kwijt wil hebben op school). Oke dat komt wel goed denk ik eigenlijk maarr…

 

Heeft iemand tips voor me om school te hendelen etc? Ik heb morgen ook een toets en heb er niet voor geleerd, maar dat komt wel goed (ik begin om 10 uur mrgn en heb ook 2 tussenuren, plus ik ga vroeg opstaan).

Alle soorten tips zijn welkom, of dat nou iets is waardoor ik me beter kan voelen, of beter kan slapen, meer energie kan hebben etc :)


1 reactie

Reputatie 2
Badge +1

Ik hoop dat je je snel terug goed gaat voelen. Tips: als je diep in en uit ademt word je normaal meer moe. Voor meer energie te krijgen bestaan pilletjes (mn ouders gebruiken die). Je kan ook op internet veel tips vinden. Ik hoop dat ik je geholpen heb en zoals ik al zei je snel beter gaat voelen!

Reageer