Vraag

Gaat hij vreemd?

  • 13 December 2018
  • 2 reacties
  • 124 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb sinds paar dagen een vriend, hij's echt super aardig en gewoon geweldig. Ik ken hem via insta maar we praten alleen op snapchat. voordat ik met hem had spijbelde ik van school gewoon om met hem te kunnen praten, of zou ik gewoon de les uitlopen, in de pauze eergisteren vroeg hij me op snap, ik vertelde het gelijk aan al me vrienden en ik flipte gewoon de hele tijd, ik was zo blij. en ik heb dus een internetvriendin en zij is echt heel gemeen, ik weet niet eens of ik haar wel eens vriendin kan noemen. zij praat nu de hele tijd met hem en over hem bij mij, en mn andere vrienden (niet op school) zeggen steeds tegen me haha hij gaat vreemd en nu voel ik me zo rot, ik wil niet eten, hij luisterde ook lil peep en nu kan ik hemniet meer luisteren zonder aan hem te denken .. ik vertrouwde hem zo erg en mn vrienden verpesten t gwn voor me, voordat ik met hem had rookte ik veel wiet, dronk ik vaak en rookte ik sigaretten want ik voelde me gewoon zo slecht, ik wou de pijn wegwerken door drugs en alcohol. maar dat hielp niet, dus ik bleef het doen tot ik me gewoon goed voelde. door hem probeerde ik het steeds minder te doen, en dat was ook gebeurd. maar nu wil ik gewoon weer terugvallen en gewoon proberen me goed te voelen. ik kan niet stoppen met huilen en wat moet ik doen? help aub.

2 reacties

Badge
Ik vind dat je jezelf moet blijven en er met iemand over moet praten.
Hey,
als ik jou was zou ik het gewoon aan hem vragen en kijken wat hij zegt. Misschien kan hij je tenslotte wel helemaal geruststellen en kan je je weer veel beter voelen. Het is alleen niet zo handig dat jouw stemming zo afhankelijk is van hem. Je zou niet in moeten storten als je denkt dat hij vreemd gaat. Tuurlijk kan je daar heel verdrietig van worden, maar het zou je niet moeten breken. Daarom denk ik dat het goed is als je je geluk ook ergens anders vandaan haalt in plaats van alleen bij die jongen. Je kan bijvoorbeeld meer met vriendinnen omgaan, hobbies zoeken, uitjes met je familie doen... een relatie waarbij je elkaar echt nodig hebt is zelden gezond.
Daarbij komt ook dat een relatie waarbij je elkaar niet kan vertrouwen ook niet gezond is. In een goede relatie zou je elkaar kunnen vragen wat er nou aan de hand is met die andere persoon en je partner, en kan je ze vertrouwen als ze zeggen dat het niet zo veel voors stelt, of bijvoorbeeld puur vriendschappelijk is. Als je hem niet kan vertrouwen zal deze relatie voor jou veel pijn veroorzaken, wat zo onnodig en zonde is.

Veel geluk nog, Kweenie

Reageer