Skip to main content

hoi, ik vraag me echt af of die ooit nog wel over gaat. Want als dit zo door gaat dan weet ik echt niet hoe ik verder moet.

Ik heb constant ruzie met iedereen, vrienden, docenten, familie en zelfs mensen die ik nauwelijks ken.

Ik heb op dit moment ook veel lest van stress met school en mensen de gewoon te hoge verwachtingen hebben van mij terwijl ik dat allemaal niet eens kan. Ik heb bijv. volgende week 6 uur rooster 6 toetsen en nog bakken huiswerk. En ik ben nog niet eens begonnen aan leren of huiswerk maken, gewoon puur omdat mij motivatie overal en nergens is.

Mensen zeggen wel dat dat een excuus is maar het is gewoon al moeilijk voor mij om een boek uit de kast te halen en dat die hoge verwachtingen er boven op word gewoon te veel waardoor ik nog minder doe aan school en alleen slechte cijfers haal.

Ook haat ik mijn lichaam ik ben te dik al mijn vriendinnen zijn mooi en dus en ik niet ik wil wel wat doen er aan maar ja daar is weer die kut motivatie die alles laat tegenzitten.

Ook heb ik niemand om mee te praten want niemand begrijpt mij en ze zeggen allemaal dat ik overdrijf wat ik helemaal niet doe. Al zou ik naar de mentor willen gaan zou het toch direct naar mijn ouders gaan wat absoluut niet kan gebeuren. 

Gaat dit ooit nog over? of blijft dit altijd? en heeft iemand tips?

hoi @JustMe1234 wat naar voor je,ik heb ook zon periode gehad: op de basisschool

je komt er naarmate de tij overheen

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx mij


Klinkt naar :(

Naar je mentor gaan klinkt als een goed idee. Je mentor gaat niet zomaar naar je ouders hoor.


Reageer