gaat echt super slecht..πŸ˜“πŸ’”

  • 9 August 2019
  • 5 reacties
  • 157 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey allemaal..
ik moet dit gwn allemaal eff kwijt..πŸ˜“ word gwn allemaal te zwaar voor me.. ik ben een meisje (15j) en ja gaat echt nii goed.. me ouders maken nu al ondertussen 2jaar ruzie..(elke dag is er wel iets..) vader begon plots aan me zus en mij vragen te stellen enzo over moeder..wat ze allemaal doet enzo als hij gaan werken is enzo..( moeder is leerkracht, daarom is ze ook vaak thuis enzo) en eerst vroeg vader gwn dingen van β€˜ja zit moeder vaak op haar gsm of op de computer als ik weg ben..?’ Maar toen begon hij ook plots vragen te stellen over een leerling van haar enzo van hoe dat hij noemd enzo..en las we dan vragen waarom hij dat moet weten enzo zegt hij steeds β€˜ssstt..’ nou ja we hebben al een paar keer gezecht dat we het nii fijn vinden dat hij dit steeds weer vraagt enzo aan ons..hij zei toen van dat hij er mee ging stoppen maar hij bleef maar vragen stellen enzo..uiteindelijk hebben we het tegen moeder gezecht van wat hij steeds aan ons vroeg enzo..sindsdien stopte hij vragen te stellen aan ons. Maar plots op een woensdag avond toen moeder aan het douchen was (ik zat op me kamer en me zus zat Tv te kijken) en ik hoor plots me zus vragen aan moeder of zij ruzie had gemaakt met vader omdat hij net weg is gegaan naar buiten en dat hij zei van β€˜ja ik ga eff gaan wandelen want ik heb het nodig..’ maar ze hadden geen ruzie gemaakt..en toen moeder hem belde zei hij gwn van β€˜ik wou vermageren..’ en werd maar steeds erger en erger de situatie..en moeder begon dan over scheiding enzo tegen me zus en mij..da ze er stilletjes aan ging naar beginnen kijken enzo..en een maand gelden heeft me moeder ondekt da vader haar aan het controleren was..(ze had al zo iets door maar ze wist nii zeker) maar ze had aan een vriend gevraagd of hij haar wou helpen..en vader was er blijkbaar ingetrapt..hij had blijkbaar een app op moeder haar gsm gezet zodat hij via zijn gsm mee kon volgen wat moeder allemaal doet enzo op haar gsm en met wie ze chat enzo.. toen ze het ondekte heeft ze hem nog een kaatste kans gegeven anders was het gedaan..maar hij is die ook weer aan het verprutsen..πŸ˜“ en nu heeft moeder een week gelden ofzo gezecht dat ze nu echt met hel wil scheiden maar dat ze gaat w8 tot na de bouw..(nog een jaar..) maar als het erger word gaat ze het eerder zegen tegen hem.. (ik wil nii da ze gaan scheiden...maar dan ook weer wel, want kan echt nii meer aan heel de situatie....😣

5 reacties

Hoi

Je ouders maken veel ruzie, er is een hoop gebeurd, en momenteel hangt er een scheiding in de lucht. Je moeder gaf je vader nog een laatste kans, maar die kans lijkt hij te verspelen.

Wat naar dat het niet goed gaat tussen je ouders. Niet ok dat je vader je zus en jij betrok bij het controleren van je moeder. Waaraan merk je dat je vader zijn laatste kans aan het verspelen is?

Soms kunnen personen het beter met elkaar vinden, nadat ze wat afstand nemen van elkaar. Ik kan me voorstellen dat een scheiding je heel onprettig lijkt, maar het zou kunnen dat een scheiding betekent dat er minder spanning in de lucht hangt.

Uiteraard behouden je zus en jij het recht om beide ouders voldoende te zien. Als je ouders op een respectvolle manier hun relatie beΓ«indigen, zouden jullie een regeling kunnen treffen die voor alle gezinsleden past.

Weten je ouders of zus dat je hier zo mee zit? Het lijkt me verstandig om bij hen aan te geven dat deze situatie je een hoop stress bezorgt. Misschien voelt je zus zich ook naar door deze situatie, en kunnen jullie elkaar troosten. Je ouders zouden je dan weer kunnen geruststellen, en ervoor zorgen dat je zus en jij zo min mogelijk last hebben van de scheiding. Moest je je verhaal graag anoniem delen, kan dat bij de KinderTelefoon.

Groetjes
Kenshin


Nou ja hij is weer bezich met moeder te controleren enzo..en hij kijkt de laatste tijd weer vaak boos enzo..

ik praat wel met me zus over de situatie enzo..maar ja gaat ook nii zo goed tussen ons..moet altijd doen wat ze vraagt van me enzo..en als ik nii met haar eens ben word ze boos op me en begint ze me uit te schelden enzo..πŸ˜“ soms word het dan gwn eff te veel..ik moet altijd alles doen voor iedereen..πŸ˜•ook al kan die het perfect het zelf doen..

Niet fijn dat het er thuis zo aan toe gaat. Kan je steun vinden bij vrienden of familie?

Gr. Kenshin
Niet echt..me vriendin laat niks meer van zich horen sinds de vakantie..en bij familie durf ik nii..had wel iemand waar mee ik goed kon praten enzo maar was via chat..had haar leren kennen via social media. Ze was wel veel ouders dan ik maar net daardoor klikte het zo gied denk ik tussen ons.. ik durfde echt alles tegen haar te zeggen,we vertrouwden elkaar,we chatte super laat met elkaar,..was echt super fijn. Ze begon zelf als een tweede moeder voor me te voelen...maar dan plots..(twee weken gelden..) heeft ze haar acc verwijderd...gwn plots zonder iets te zeggen..πŸ˜“ ik kon zelfs geen afscheid nemen van haar..πŸ˜­πŸ˜­πŸ’” het enigste da ze nog gestuurd had was β€˜πŸ˜˜β€™ voor de rest niks..geen uitleg waarom ze het ging doen ofzo...πŸ˜“niks..πŸ˜” ben er nu nog steeds kapot van..elke avond lig ik nog steeds te wenen omda ik haar zo fking hard mis..😭😭ze was de enigste waar ik mee durfde te praten...πŸ˜”maar nu gaat het nii meer...nooit meer...πŸ˜”
Reputatie 4
Badge +5

Jeetje, weer zoΒ΄n naar verhaal!
In jouw geval zal ik Villa Pinedo inschakelen.

Zij hebben een team van jongeren vrijwilligers die je altijd kunnen helpen!
Daar kun je een buddy aanvragen en daarmee chatten!
Maar je mag ook altijd op dit forum wat kwijt, als je dat wilt of anoniem bellen/chatten met de Kindertelefoon!
Ook in jouw geval zeg ik: Stay strong!:heart:

De link naar Villa Pinedo: www.villapinedo.nl

Hopelijk heb je hier wat aan!

Liefs,

DaniΓ«l

Lieve kinderen van gescheiden ouders. Denk niet dat de scheiding jouw schuld is en praat erover als je ergens mee zit. Dat helpt je verder. Of schrijf een rap. Dat helpt ook altijd-Β 

Reageer