Skip to main content

Goede avond allemaal, ik heb een vraagje, ik heb een vriendin, die eigenlijk toxisch is, zij is nieuw op school, zij komt van een andere school vandaan, ik zit op een voortgezet speciaal onderwijs school, waarom zij toxisch is: Zij gaat met anderen een andere klasgenootje pesten, die sluiten ze ook buiten, zij roddelt over anderen, ze is aardig tegen mij, maar zij is toxisch, we hadden afgelopen woensdag ruzie met elkaar, we hebben het weer goed gemaakt, maar het was een hevige ruzie, we hadden bijna geen vriendinnen meer kunnen zijn. Maar ik weet niet of ik de vriendschap tussen ons moet voortzetten, ik heb eerder een toxische vriendin gehad die roddelt en mensen beledigd en belachelijk maakt. Wij hadden ook ruzie met elkaar, maar de ruzie heeft de vriendschap tussen ons kapotgemaakt, sindsdien zijn we niet echt vrienden meer.

Maar het gebeurt weer met die toxische vriendin op school, ik wil geen toxische vriendschappen hebben, alleen positieve vriendschappen, wat denken jullie wat ik zou moeten doen?

Met de vriendelijke groeten van LachBTS. 

 

Hoi,

Als jij het niet leuk vindt dat zij toxic is dan, moet je misschien toch maar de vriendschap stoppen, want je wilt ook niet toch hevige ruzies? Ja... verder heb ik niet zoveel te vermelden.

Groetjes!

justGhast


Hey, vriendschappen moeten altijd positief zijn. Ik zou persoonlijk geen vrienden willen zijn met iemand die toxisch is. En ik zou al helemaal nooit vrienden willen zijn met iemand die anderen pest. Je moet doen wat goed voelt voor jou! 


Reageer