fout gemaakt: als je het niet wilt, zeg dan nee

  • 15 January 2022
  • 1 reactie
  • 73 Bekeken

Badge

dit is mijn eerste keer hier. Ik heb niet echt een vraag of een gesprek nodig, maar ik wil graag van mij afschrijven. In 2019 had ik een nare tijd , later in het jaar werd ik depressief ik had des tijds een vriendje. Ik vond hem heel erg leuk en was erg verliefd hij was 15 ik was 13 des tijds. Hij wist dat ik er slecht bij was, hij hielp eigenlijk niet wat hij wou was aandacht en aanraking. Ik had daar geen behoefte aan maar ik wou dat hij van mij hield dus liet ik het toe. Na 3 maanden een relatie te hebben wou hij graag verder dan alleen zoenen etc. Ik was hier niet aan toe en had andere dingen aan mijn hoofd. Ik ging bij hem slapen op een dag voor comfort en afleiding. Ik kon niet goed slapen en lag te staren, hij zag dat. Hij wou graag een stap verder , ik wist niet wat ik moest doen. Wat als ik nee zou zeggen dan zou hij mij vast gaan haten. Ik had niemand alleen hem dus weer liet ik het toe. Die nacht heb ik s*ks met hem gehad terwijl ik het niet wou. Ik was 13 en zat in een zware tijd , hij was de enige die ik had dus wat moest ik anders doen. Ik had wel vaker aangegeven dat ik soms niet aangeraakt wou worden , maar hij deed het toch.  Het is nu al een jaar uit. Ik heb er nog steeds zoveel last van en voel mij zo gebruikt en vies.. elke dag neem ik dit mee en ik kan hierover met niemand praten. Dankjewel dit is mijn verhaal. Ik wil jullie meegeven dat als je het echt niet wilt zeg alsjeblieft nee.


1 reactie

Reputatie 5
Badge +2

Wat een ellendige gebeurtenis… 

Wellicht kun je er met een (school)psycholoog of je mentor over praten dat je er last van hebt?

 

Ze moeten op scholen eigenlijk ook praten over nee zeggen, want ook al is het best een moeilijk onderwerp, het is gewoon super belangrijk!

 

Groetjes, ThatGalacticRobot

Reageer