Skip to main content

Hey!

Ik had een afval coach. Deze coach wou bodychecks van mij. Hij zei dat het was om mij beter te kunnen helpen. Ik heb die foto gestuurd, maar mijn gezicht stond er niet op. Ik had qua kleding aan: skinny jeans + buik t-shirt. Later kreeg ik ruzie met die coach omdat ik niet meer foto's wou sturen en heb ik hem geblokt. Ik voel me er nu slecht over dat ik die foto heb gestuurd. Is het heel erg dat ik dit heb gedaan? Is het schadelijk? Die coach weet niet wie ik ben, waar ik woon of wie ik ben. Alsnog voel ik me heel naar. Is dit schadelijk dat ik die foto heb gestuurd, of valt het allemaal wel mee?

Was het een echte coach in de zin van heeft hij een bedrijf of werkt hij voor iemand? Of is het een persoon die je op internet hebt ontmoet?

In het 1e geval denk ik niet dat jij je heel veel zorgen hoeft te maken. Als hij echt van een bedrijf is zal hij niks met de fotos doen. In het 2e geval zal ik misschien meer bezorgd zijn. Maar danog als ik het zo lees valt het mee. Het is goed dat je hooft er niet op staat en dat je heb hebt geblokkeerd omdat je je niet fijn voelde bij hem. Het is best raar dat een afval coach regelmatig om fotos vraagt.

Je kan altijd naar de politie gaan als hij iets met die fotos doet.


je hebt een foto zonder je gezicht gestuurd en ook met kleren aan dus het is niet erg denk ik. Maar een coach die niet weet wie jij bent is natuurlijk geen echte coach dat is raar


Ik krijg hier de indruk dat het om een pro-ana coach gaat, maar daar kan ik naast zitten.
Een daadwerkelijk goede coach zou niet zomaar een conflict aangaan omdat jij niet foto's met minder kleding aan zou hebben.

Ik zou jou aanraden om, als het echt nodig is om af te vallen, via je huisarts in contact te komen met een diëtist en niet zelf de eerste persoon op het internet om hulp vragen. Zoals je al merkte is er een redelijke kans dat ze niet bepaalt behulpzaam zijn.



 


Hallo kjwbfekjbf :)

Het is sowieso niet aangeraden om foto's te sturen naar een zogenaamde coach (lees; iemand die puur alleen maar foto's wilt, etc)

Kijk even dit. :)

-TheMightySlayer <3


Reageer