Foto’s in bh

  • 26 May 2019
  • 5 reacties
  • 243 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb foto’s in mijn bh gestuurd naar iemand die ik niet ken en ben een beetje dom geweest en 2 van mijn vrienden had ik er per ongeluk bij betrokken en zijn ze er dus achter gekomen dat ik die foto’s heb gestuurd. En ik voel me zeg maar heel kut en het gaat nu gewoon echt ff niet goed. Ik weet dat ik die foto’s niet had moeten sturen maar soms denk ik gewoon slecht na. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen ik kan ook niet stoppen met erover na te denken....

5 reacties

Hi,

Wat je hebt meegemaakt is heel erg kut voor je, ik leef met je mee.

Dreigt de ontvanger nu met het lekken van jouw foto’s? Dan kan je anoniem een melding doen op meldknop.nl. Ook kan je aangifte doen bij de politie, maar je ouders worden dan wel ingelicht.

Kusjes,
ikke
nee er is gelukkig niet gedreigd maar ik schaam me nu nogal voor mijn vriendinnen en ik heb die persoon gewoon geblokt...
Heyy,

Ik snap zo erg hoe je je voelt! Ik heb vroeger ook foto's gestuurd zelfs ook naaktfoto's enzo. Het ding is alleen, dat je je er niet voor hoeft te schamen. Naaktfoto's zijn vrij modern maar het is wel een manier waarom pubers zichzelf en anderen ontdekken in deze moderne tijd. Ik snap dat dit echt even kut is nu maar zo veel mensen sturen zulke fotos zo nu en dan, het is echt niet iets om je voor te schamen. Probeer het minder als iets Fouts te zien en meer als iets wat je deed om te ontdekken en dat doe je niet weer, that's all. Het is niet iets ergs of iets wat verboden is ofzo. Maak je niet te druk💕

Succes! Xx
Je kan vragen of die boy het wilt verwijderen
Ik had al gevraagd of hij het wou verwijderen maar dat deed hij niet en dankje Anna 🙂

Reageer