Skip to main content

hey ik ben chrissy ( niet echte naam ) en ik zit in groep 8

onze school is best klein dus zit ik samen met groep 7

en groep 7 is super druk en ik word snel overprikkeld en we hebben een best strenge juf maarrr ook een stagair en hij kan niet zo goed orde houden dus ¾  van groep 7 en 8 zit aan het praten soms schreeuwen  ik word  echt gek, ook spreek ik minder af omdat ik zo overprikkeld ben

oke tweede ding

er zit dus een meisje in groep 7 ik noem haar even sanne niet haar echte naam ze kan best kinderachtig en irritant zijn en ze raakt je aan als je dat niet wilt

(niet op prive plekken) dus ik mag haar niet maar de klas gaat echt te ver ze pesten haar gewoon ze zeggen dat ze verliefd is op iemand anders ze heeft geen vrienden dus vandaag in de pauze zaten we bij het duikelrek met vriendin 1 vriendin 2 vriendin 3 en sanne  en we hebben een kleine duikelrek voor peuters een middelmatige die werkt wel maar is niet heel fijn en een grote / de beste er kunnen twee mensen op een rek dus vriendin 1 en vriendin 2  zaten op de grote kunstjes te doen en we zaten een beetje te kletsen en zo sanne zat op middelmatige en vriendin 1  en sanne zaten ruzie te maken toen vroeg sanne aan vriendin 2 of ze op de grote duikelrek mag omdat de andere niet fijn is vriendin 2 antwoorde bot nee wij zaten hier het eerst enzo toen ging sanne naar juf de juf kwam en zei dat ze moeten delen

vriendin 1 en sanne gingen een paar keer ruilen toen vriendin 1 op de middelmatige zat vroeg sanne of ze wou ruilen (sorry dit duurt echt te lang) vriendin 1 zei toen dat ze niet meer iets met haar wilde

toen hadden vriendin 1 en 2 ruzie met sanne vriendin 2 zei dat ze geen vrienden heeft enzo

echt zielig sanne weet gewoon niet hoe je vrienden maakt

toen ging de bel 

sanne begon een beetje te huilen en vriendin 3 liep naar me toe en zei dat ze dit zielig vindt ik zei dat ik dat ook vindt

toen gingen we naar sanne en zeiden we sorry ik vind het echt zielig

sorry dat het zo lang duurt

Geen reactie

Reageer