Skip to main content

heyyy,

ik ben marie, ik ben 12 jaar en bi.

Ik twijfel heel er over mezelf, men uiterlijk en men geaardheid. 

Ik mis men vriendje ook enorm, hij heeft het uitgemaakt omdat ik bi ben, hierdoor ben ik sterk beginnen twijfelen. En zit ik ook met dinge als zelfmoord in men hoofd ens. Ik moet vaak wenen om hem en ik gedraag me hier ook anders door. Ik en men ouders hebben de laatste tijd veel ruzie over bepaalde dingen die ik doe. Maar het interesseert me niet wat ze zeggen, ik luister toch niet. Ik heb echt het gevoel dat ze me ook niet meer grg zien. 

Iem tips? x 

xxjes Marie

¨HEY

blijf in u zelf geloven praat er dan best mee over u ouders ik snap dat da ni zo leuk is ma ze zouden je zeker willen helpen. als je het toch moeilijk vind voor er met je ouders over te praten praat er dan over met child focus of awel zij zullen je ook verder helpen blijf in je zelf geloven 
blijf sterk

 


dankje voor de tips! 


Hey ik zou je wat vertellen. Ik ben zelf ook Bi, en het is helemaal niks slechts geloof me. Je vriend is de probleem hier, omdat hij het heeft uitgemaakt alleen voor jou sexualiteit. Het is helemaal niet erg om te twijfelen als er zo iets gebeurd. Maar het is ook niet handig om het te stoppen. Je bent wie je bent en dat is helemaal prima. Als andere dat niet aan kunnen dan ligt dat aan hun. Dat je gedrag wat veranderd is snap ik. Maar blijf altijd je zelf dat is het beste. Stop die gevoelens niet en geniet van je leven. Er komen moeilijke momenten, maar dat betekent nog niet het einde. Je hebt nog een heel leven te gaan. Je staat er niet alleen voor geloof me.

Het komt goed misschien niet op dit moment.

 

Je bent niet alleen, je bent mooi zoals je bent, ik heb je niet eens gezien en ik weet nu al dat je een super mooie meid bent. Het is oké om soms zwak te zijn.

Het komt goed❤️.


-onnodige quote verwijderd-

awhhh dankje! jij bent vast ook super mooi! en jij ook niet twijfelen eh! :heart:


Reageer