Skip to main content

Hoi,

Ik ben al jaren bezig met een fantasieland met een taal en alles wat erbij hoort.

Het moet een zo echt mogelijk land zijn en dit project is dan ook heel precies uitgewerkt. Nu vinden klasgenoten en vrienden dit echt heel raar, is deze hobby normaal? Als ik over het land vertel denken ze dat ik gek ben, verder wel hele aardige kinderen. 

hey hey,

Ik vind het juist iets heel moois niet iedereen heeft zo grate fantasie. En dat maakt jou juist jou. dat maakt jou uniek . En het klinkt best leuk. ik vind dat je er gewoon mee door moet gaan want het is gewoon jou ding en het hoort bij jou. 


 
(onnodige quote verwijderd)

precies dat


Yo tuurlijk is het gewoon normaal. Sterker nog ik doe dit soort dingen ook wel eens soms, omdat ik het soms wel leuk vindt om een boek te schrijven. Verder is het juist goed om een goede fantasie te hebben. Het is een teken van intelligentie! Misschien kan je ook wel beginnen met het schrijven van een boek, want dat is heel leuk om te doen en je leert daar ook veel van en misschien als ie af is kan je er zelfs geld mee verdienen. 


Reageer