Skip to main content
Vraag

fake vriendin?

• September 9, 2026
  • 0 reacties
  • 26 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Oke ik heb dus niet heel veel vriendinnen ik heb er eigenlijk maar 2  een op school en een in mijn dorp nog van de basisschool maar het probleem is dus dat zij volgensmij niet meer mijn vriendin wil zijn 

We noemen even het persoon van de basisschool roos en van de middelbare nina 

Ik ken roos al 10 jaar we zijn echt beste vriendinnen maar het voelt niet meer zo. Na de basisschool zijn we naar andere scholen gegaan. Dus we kregen ook anderen vriendinnen zij heeft nu echt een super groten vrienden groep echt iets van 16 man. En daar ben ik misschien eigelijk wel een beetje jaloers op . Want nu wil ze namelijk nooit meer afspreken met mij. Ik moet het altijd vragen en zij zegt altijd nee . En ze heeft ook wel een druk leven ze moet 3 trainen in de week en nog een wedstrijd en nog piano les en ook nog huiswerk enzo . Maar zelfs in de vakantie kon ze nooit we hebben in de zomer vakantie 2 keer afgesproken. En ik vind haar echt nog supper aardig ik ben er altijd voor haar als ze me nodig heeft . Maar zij is er niet voor mij dus ik weet niet of ze mij nog wel aardig vind.

En nina ken ik 3 jaar en we hebben nog maar 1 keer afgesproken we fietsen wel elke dag samen enzo maar zij heeft een andere vriend ook van de basisschool die ik niet ken  en daar is ze heel close mee ze spreken elke dag af enzo dus ik heb niemand

En ik weet dat ik gewoon nieuwe vrienden moet zoeken maar dat is moelijk en ik durf het eigelijk ook niet ik heb nou niet echt een hele goeie reputatie op school en ik woon in zoon klein dorpje dat roos het enigste meisje van mijn leeftijd is en ik wil haar eigelijk niet kwijt raken maar ik wil zo ook niet verder