Vraag

Fake vrienden via nep accounts

  • 9 October 2019
  • 1 reactie
  • 75 Bekeken

Badge
Hoi mensen! Ik voel me vaak alleen en ik word vaak belachelijk gemaakt daardoor, dus ik dacht, misschien helpt een nep vriend wel! Ik maakte een nep account aan van een jongen, en ik zei dat hij mijn vriendje was. Mijn ‘vrienden’ geloofde me en ik voelde me al een stuk beter. Ik maakte het zogenaamd uit met hem na een paar maanden en heb daarna weer een ander account aangemaakt van een andere jongen, en zo ging het een tijdje door. Binnen de span van een jaar heb ik ongeveer een vrienden groep aangemaakt van circa 10 mensen. Het is echt flink uit de hand gelopen, maar ik weet niet wat ik moet doen om echte vrienden te maken want ik ben nogal anti-sociaal. Kan iemand me helpen?

1 reactie

Hoi! @meisjedatnikswaardis (Je bent zeker wel waard)

Ik zou je graag willen helpen, maar als je me een ''leeftijdsgroep'' kan geven, kan ik mijn antwoord wat beter 'instellen'

Maar over het algemeen zou ik zeggen, stap op mensen af.
Ga gewoon een keer 'yolo' zoals sommige mensen dat noemen, stap op iemand af, praat eens met hem/haar

Ook over vriendjes, ik zou er niet zo gericht op zijn, anders word je afgebeeld als een ''slet'' of ''player'' wat je situatie natuurlijk niet beter maakt.

Belangrijkste: Doe je niet anders voor dan je bent! Wees jezelf, schaam je er niet voor wie je bent, hoe je bent, maar wees hier trots op en wees vol zelfvertrouwen!


Vriendjes komen vanzelf, iedereen heeft een ander moment dat hij/zij een vriend(in) krijgt, het is niet een ramp als je geen vriendje/vriendinnetje hebt, de een heeft zn eerste liefde op zijn/haar 11e, de ander op zijn/haar 17e.

Maar wees niet bang, er is altijd wel iemand die van je houdt!


Hoop je er mee te hebben geholpen!

Hulpert

Reageer