Skip to main content

Hoi 

Ik heb op school en thuis heb ik een fake smile 

Het is door  mijn gedachten ik vind me leelijk en mijn cruch ook hij is samen met een mooier meisje en hij haat mij maar hij is een beetje veranderd  maar het doet pijn om te zien 

 

Ik heb daarom een fake smile want ik wil niet dat ze zegen hu wa is er en als ik alleen ben ben ik mezelf ik huil en Kres en sla mezelf doe mezelf pijn en ik heb 3 keer een spiegel kopot geslaan en dat Dee zeer en ik wil en ik  haat mezelf zeg ik en ok Dome trut  Waarom leef je    

 

 

 

 

 

Heyy

 

Wat naar dat je je zo voelt zeg!

 

Als je jezelf wat aan wilt gaan doen kan je altijd contact zoeken met zelfmoordpreventie 113. Die zijn iedere dag, 24/7 bereikbaar op het telefoonnummer 0800-0113 en ook hun chat is 24/7 bereikbaar.

Ook kan je iedere dag tussen 11:00 en 21:00 bellen of chatten met de kindertelefoon. De kindertelefoon is bereikbaar via het nummer 0800-0432 en de mensen daar kunnen je ook tips geven en bieden een luisterend oor.

 

Ik herken je gevoel van de fake smile.. In mijn geval noem ik het mijn masker. Ik heb mijn masker eigenlijk altijd op en als ik mijn masker op heb doe ik net alsof er niks aan de hand is, terwijl ik me onder mijn masker helemaal niet zo goed voel.

 

Dat masker mag je echt wel afzetten. Dat is misschien heel erg lastig, maar ik weet zeker dat jij dat kan!

Je kan bijvoorbeeld eens met iemand gaan praten over je gevoelens.. Je kan natuurlijk met je vader gaan praten, met je mentor, een ander familielid, vertrouwenspersoon of misschien de huisarts! Die mensen zijn er voor je en kunnen je helpen en steunen om je hopelijk weer wat beter te gaan voelen.. Ik denk echt dat het je kan helpen om hulp te zoeken!

Als je praten eng vindt  kan je ook een berichtje sturen naar iemand die je vertrouwd dat gaat misschien wat makkelijker voor je.

 

Dat je jezelf pijn doet is natuurlijk ook niet zo goed.. Het geeft jou misschien een gevoel van rust of je vindt misschien dat je het verdiend, maar dat is natuurlijk niet zo!

Misschien kan je eens kijken naar een alternatief tegen de zelfbeschadiging. Iets wat je kan als je drang hebt om jezelf pijn te doen. In het topic hieronder staan heel veel alternatieven tegen zelfbeschadiging. Misschien kan je dat topic eens rustig doorlezen en kijken of daar iets tussen staat wat je kan proberen als je drang hebt. In 1x stoppen is misschien erg lastig, maar als je steeds verder kan afbouwen ben je goed bezig!

 

Heel veel sterkte! Ik geloof in je en jij bent het echt waard <3

 

Groetjes,

NaamNietBekend


Jeetje, klinkt niet fijn… :(

Misschien kan je er eens met iemand over praten dat je je zo voelt. Praten kan echt opluchten. Wie weet kunnen zij jou er bij helpen.


Reageer