fake friend

  • 15 December 2021
  • 6 reacties
  • 95 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik heb het idee dat het soms een beetje gek gaat met mijn vrienden ect. Kun je me helpen of heb je hetzelfde idee join deze groep :D


6 reacties

Één van mijn problemen is ik heb twee hele goeie vriendin en het lijkt alsof de ene vriendin (lotte) mijn anderen vriendin voor zichzelf wil hebben want ze probeert heel kloos met haar te zijn ect. En altijd als zij twee samen zijn en ik erbij kom doet lotte heel gemeen tegen me en het lijkt alsof ze me er niet bij wil hebben en ja maar als ik alleen met haar ben doet ze heel aardig.

Heel gek pls iemand help me ik weet niet wat ik noet doen

Reputatie 1
Badge

Zou je eerst is willen zeggen hoe oud je bent? ( gewoon om beter in te kunnen schatten) 

Één van mijn problemen is ik heb twee hele goeie vriendin en het lijkt alsof de ene vriendin (lotte) mijn anderen vriendin voor zichzelf wil hebben want ze probeert heel kloos met haar te zijn ect. En altijd als zij twee samen zijn en ik erbij kom doet lotte heel gemeen tegen me en het lijkt alsof ze me er niet bij wil hebben en ja maar als ik alleen met haar ben doet ze heel aardig.

Heel gek pls iemand help me ik weet niet wat ik noet doen

Heyyy, 

Ik had ongeveer hetzelfde. Ik had ook vriendinnen, en had het gevoel alsof ze langzaam weggleden.. wat ik heb gedaan is was minder intiem zijn en mezelf terugtrekken. En langzaam weer tevoorschijn komen. En als dat niet werkt. Zou ik ze laten, schat geloof me die mensen gaan het je niet waard zijn!

Xx

Btw : ik ben 13

Reputatie 1
Badge +1

en hoe bedoel je dat je denkt dat ie het facket (dus de mogelijke reden: voor geld, heb jij iets dat andere willen ), en waar ben jij bang voor?

Badge

Één van mijn problemen is ik heb twee hele goeie vriendin en het lijkt alsof de ene vriendin (lotte) mijn anderen vriendin voor zichzelf wil hebben want ze probeert heel kloos met haar te zijn ect. En altijd als zij twee samen zijn en ik erbij kom doet lotte heel gemeen tegen me en het lijkt alsof ze me er niet bij wil hebben en ja maar als ik alleen met haar ben doet ze heel aardig.

Heel gek pls iemand help me ik weet niet wat ik noet doen

Hey! Ik heb een paar weken geleden dezelfde situatie gehad. het lijkt mij misschien slim om te bedenken of je bevriend met hun wil blijven, voor het geval dat zo is, zal ik je 1 tip geven: Dring niet aan, dat is wat ik deed en alles ontplofte, dus nu moet ik maandag 8:30 met mn hele vriendengroep in gesprek lol. Wat ik wenste dat ik had gedaan is rustig blijven, misschien zelfs ergens opschrijven wanneer zoiets gebeurd. Als je dan bv 3 bladzijde heb volgeschreven heb je genoeg ‘bewijs’ verzameld? Dan kan je misschien met hun in gesprek?
Ik hoop dat dit hielp! <3

Reageer