fack live

  • 10 December 2023
  • 1 reactie
  • 48 Bekeken

Reputatie 1

Ik ben een meisje 15 jaar oud Ik weet het eigenlijk niet echt meer ik ben best depressief al een paar jaar lang en het word maar erger en erger ik heb een autistisch broertje en daarom gaat ook alle aandacht naar hem behalve de negatieve aandacht die komt op mij af ik heb het gevoel of ik niks goed kan doen dus ontwijk ik ze door heel vaak op mijn kamer te gaan zitten maar dat valt erg op want nu doen ze moeilijk dag ik teveel boven zit op school gaat het ook niet lekker kom altijd in de problemen meld me vaak ziek omdat ik het niet meer trek en ben ik uit school altijd moe ik doe vrolijk thuis en op school zodat ze niet zien dag het slecht gaat nou dag ik vooral denk dat ze het niet zien mijn ouders weten het maar ze denken dat het na vorig jaar wel over is maar nee ik zeg ze het ook niet meer ik ben begonnen met mezelf snijden ik weet gewoon niet wat ik moet doen en heb ook veel last van zelfmoordgedachtes ik wou gewoon ff mijn verhaal kwijt omdat ik niemand meer vertrouw om mij heen bedankt

 

Tekst aangepast door de Kindertelefoon in verband met forumregel 6


1 reactie

Reputatie 6
Badge +4

Hai @Zonnebloem ,

 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

Sterkte!
Groeten, Britta van de Kindertelefoon

Reageer