Vraag

faalangst

  • 22 September 2021
  • 2 reacties
  • 80 Bekeken

Badge

hi!

ik heb erg last van faalangst. ik zit in de 2e van het middelbaar en had vandaag mijn 2e toets die meet telt voor een cijfer. ik was heel erg zenuwachtig een kreeg een mini paniekaanval. ik mocht de toets overdoen in de pauze en heb een 6,8 gehaald. ik schaam me wel omdat ik een mentalbreakdown had midden in de klas. 

heeft iemand tips om hiermee om te gaan?

als iemand reageert zou ik dat heel fijn vinden :) dankjewel!


2 reacties

Reputatie 2
Badge

Hoi Queen

Ik heb dit zelf ook gehad.

Ik ben toen naar mijn leraar gegaan en het verteld . Ik mocht toen naar een coach en die helpt me met me faalangst misschien kan je dat ook doen 

en je hoeft je er echt niet voor te schamen het kan iedereen gebeuren .

veel succes  :)

Heyy

 

Ik sluit me aan bij Anoniem31!

 

Ik heb hier ook erg veel last van en kan er zelf ook niet echt mee omgaan, maar het lijkt mij ook een goed idee om bijvoorbeeld met een leraar of je mentor te praten hierover.

Die kunnen je namelijk doorsturen naar een vertrouwenspersoon / coach en die kan je hopelijk helpen om te leren omgaan met je faalangst en om je zelfvertrouwen weer wat te verbeteren!

 

En je hoeft je absoluut niet te schamen voor het feit dat je een mental breakdown kreeg tijdens een toets! Dat kan inderdaad iedereen overkomen en gelukkig heb je je toets in de pauze goed gemaakt!🙂

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reageer