Skip to main content
Vraag

f*ck, het gaat echt niet goed met me

• August 8, 2025
  • 4 reacties
  • 63 Bekeken

lovegood
Forum|alt.badge.img+4

Hoi forummensjes 

Help!!!!!

Ik wil dood. Ik wil hier niet meer zijn, ik leef alleen nog voor anderen. Maar ik kan niet dood want dan plegen anderen ook zelfmoord.

1.Ik doe mezelf pijn omdat ik geen uitweg meer weet.

2. Ik sla mezelf als ik boos ben omdat ik dan het gevoel heb dat ik iemand pijn wil doen, maar dat mag niet want dan wordt ik zoals mijn vader en zusje. Ik heb hier geen controle over.

3. Ik voel geen blijdschap meer.

4. Ik heb geen echte vrienden, wel mensen waarmee ik wel eens app of waarmee ik in de klas zit maar geen echte vrienden.

5. Iedereen in mijn omgeving heeft een seksualiteit en ik heb niks.

6. Niemand weet van mijn problemen omdat of niet close of niet in dit soort shit.

7. Ik heb een trauma en daar alleen maar meer last van.

8. Alles is te veel prikkels en geluid voor me, ik kan niet meer normaal leven hierdoor.

9. Ik ben altijd moe.

10. Ik haat mezelf.

11. Ik haat het dat ik automatisch altijd vrolijk doe terwijl ik dat niet ben.

12. Ik haat het dat ik geen normale familie heb.

13. Ik haat het dat ik iedereens therapist ben maar niemand naar me omkijkt.

14. Ik kan niet slapen.

15. Ik heb heel veel nachtmerries en flashbacks en nare gedachten aan trauma.

16. Ik ga zomaar trillen.

17. Ik ga zomaar huilen of me heel slecht voelen zonder aanleiding.

18. Er duiken op de meeste random momenten nare gedachten op.

19. Ik wil hier niet zijn, op deze aardbol maar het moet voor anderen.

20. Ik haar het dat ik hier niet ben voor mezelf.

21. Ik doe altijd maar vrolijk en dat wil ik niet maar mijn onbewuste dwingt me.

22. Iedereen kan gewoon normaal leven en ergens heen maar ik wordt overprikkeld of ben te moe.

23. Ik heb altijd oorpijn, hoofdpijn of buikpijn.

24. Ik heb alleen maar zenuwen en zit te wachten op iets slechts wat gaat gebeuren en ik ben bang voor alles.

25. Zelfs sh helpt niet echt meer.

Werkelijk help! Ik zit vast,  ik kan hier niet meer blijven, er is alleen maar ellende. 

tekst aangepast door de Kindertelefoon vanwege Forumregel 6

4 reacties

Karin_
Forum|alt.badge.img+2
  • De Kindertelefoon
  • August 9, 2025

Hoi Lovegood,

We begrijpen dat je momenteel in een lastige periode zit. Heel goed dat je daarover komt praten op het Forum.

Je kan altijd, anoniem en gratis, bellen of chatten met de Kindertelefoon. We zijn elke dag bereikbaar van 11:00 tot 21:00. 

Telefoonnummer: 0800-0432

De Kindertelefoon, Karin

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 9, 2025

Hoi ​@lovegood

Het klinkt alsof je op dit moment ontzettend veel pijn, stress en uitputting ervaart, en dat je je heel alleen voelt in die gevoelens. Het spijt me dat je hiermee zit, dit is veel te zwaar om alleen te dragen.
Ik wil dat je weet dat er nu hulp is die je kan steunen, en dat je het niet allemaal alleen hoeft uit te zoeken.

Je zegt dat je niet meer wil leven, dat je jezelf pijn doet, en dat het allemaal te veel wordt. Dat zijn hele serieuze signalen. Het belangrijkste nu is dat je met iemand praat die je op dit moment kan helpen om veilig te blijven.

Als je het gevoel hebt dat je jezelf direct pijn gaat doen, probeer dan meteen iemand te bellen of bericht te sturen, een vriend(in), familielid, of contact op te nemen met 113 Zelfmoordpreventie

Je hoeft niet eerst te bedenken wat je allemaal moet zeggen, je mag gewoon beginnen met: "Ik weet niet meer wat ik moet doen en ik heb nu hulp nodig."

Je hebt zoveel dingen genoemd die je uitputten: trauma, overprikkeling, geen blijdschap, geen steun, altijd moe, en het gevoel vast te zitten. Dat is enorm veel tegelijk. Geen wonder dat je je zo zwaar voelt. Heel veel sterkte en je staat er niet alleen voor!

xx liefs Wolf 🐺

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • August 9, 2025

Meiddd ik voel me op dit moment echt slecht voor je :(((

Ik heb deze periode ook gehad, en mij helpte een psycholoog en therapist mij HEEL erg. Ik ben positiever naar mezelf gaan kijken en zonder hun was ik zeg maar dood.

Ik raad aan om dit tegen je familie te zeggen, en als dat niet kan of je dat echt niet wilt, ik zou het echt tegen IEMAND zeggen hoe je je voelt, het is echt beter voor je <3

Meid, ik wens je echt heel veel sterkte, en je krijgt nu een vitruele hug🫂🫂🫂

xx misty :3

lovegood
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • August 9, 2025

Hoi ​@Misty. 

Tegen wie moet ik dat zeggen, mensen hebben of hier geen last van of ze hebben mij nodig of ik weet dat dit ook hebben maar ze zijn niet close.

Mijn moeder heeft het al te druk, ik heb niet echt een vader, mijn zusje is niet depri en 11. Ik zie mijn moeders kant familie nooit en in vaderskant is dit taboe.

Ik wil hier echt niet meer zijn ik kan niks goed doen.

Groetjes Lovegood, sorry voor het zeuren.