extremely depressed HELP!

  • 3 February 2019
  • 2 reacties
  • 66 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hi ik ben st fvd 15
ik ben voor mijn gevoel extreem depressief ik voel me niet fijn waar ik ben,
mijn ouders zeggen dat ze van me houden mr hun ogen zeggen meer dat ze mij verachten en van mij walgen, ik weet niet wat ik ben een psychopaat of misschien gewoon een gek uit het gekkenhuis.
het voelt voor mij als of mijn hart aan het verstenen is dan in vlammen opgaat en veranderd in kool en uiteindelijk word verbrijzeld opnieuw en opnieuw en opnieuw.
ik kan er niet goed tegen en ik heb het gevoel alsof ik niet door deze wereld ben gewild.
i am just done with it all.
and i don't want to feel this way but i can't help it.

groetjes,
st fvd 15

2 reacties

Beste St fvd 15

Dat is rot hoe je voelt
ik hoop dat je snel beter zult gaan voelen

je moet niet slecht denken over je zelf.
je kan het beste naar Kindertelefoon.nl/chat
wat bedoel je met verachten?
is er mischien iets gebeurt ?

groetjes annoniempo
Hoi,

Wat je beschrijft klinkt inderdaad niet fijn, dat met je hart.

Je ouders zeggen dat ze van je houden, maar jij denkt dat ze je eigenlijk verachten. Waarom denk je dat? Zijn er dingen gebeurd tussen jullie? Denk je niet dat je door een negatief zelfbeeld denkt dat anderen jou verachten, terwijl dit in werkelijkheid niet zo is?

Je hebt het gevoel dat je gek bent. Waarom denk je dit?

Ik merk dat je denkt dat alles en iedereen tegen jou is, inclusief jezelf. Is dit altijd al zo geweest of is er iets gebeurd waarna deze gedachten kwamen? Heb je hier ook wel eens met iemand over gesproken? Ik denk dat dat wel goed voor jou zou zijn, om je gedachten eens met iemand te delen. Hierdoor kan het veel rustiger in je hoofd worden, je kan geholpen worden en het lucht vaak heel erg op.

Je kan bijvoorbeeld met je mentor praten, een docent(e), een vertrouwenspersoon, een vriend(in), je huisarts of de Kindertelefoon (chat of bellen op 0800 0432). Zij willen naar je luisteren en je helpen.

Misschien helpt het ook wel om bepaalde gedachtes op te schrijven.

Gr. Pin

Reageer