Vraag

Extreem bang voor de tandarts

  • 5 January 2020
  • 4 reacties
  • 92 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey iedereen.. 

Meestal zet ik hier nooit echt iets op maar nu heb ik echt even jullie hulp nodig. Ik heb last van EXTREME dentofobie ( angst voor de tandarts) en dan bedoel ik die gewoon bang maar zo bang dat ik ga hyperventileren en paniekaanvallen krijg. Het zit constant in m'n hoofd en het verpest echt veel... De vorige keer dat ik op controle was zeiden ze dat ik twee opkomende gaatjes had, maar dat er nog tegenop te poetsen was. Nou ja ik tripte natuurlijk helemaal ik ging zwaar door t lint en ben de praktijk huilend uit gerend. Klinkt heel aanstellerig maar t is echt heel erg. Ik heb nu natuurlijk als een gek zitten poetsen maar stel niet goed genoeg. Ik ben zelfs aan het denken om naar een narcose tandarts te gaan.... Maar dat is €171,- Kan iemand mij alsjeblieft helpen? Ik trek m niet meer hier. Ik kan nieteens slapen ookal weet ik nieteens waarneer de volgende afspraak is. help!!

Xx potato 


4 reacties

hey 

 

ik was vroeger ook doodsbang voor de tandarts. 

ik moest niet hyperventileren maar ik werd gewoon enorm boos en als ze ff weg keken was ik al thuis haha.  

 

ik heb er over heen gekomen om door naar een tandarts te gaan die speciale voor Autisme is. misschien heb je heb Autisme maar zij stellen je echt gerust!

misschien moet je hier over na denken

 

groetjes blue 

Probeer je op iets te focussen ga bijvoorbeeld je tenen wiebelen of zoiets plafond platen tellen en probeer rustig te ademen 

Hai Potato,

Weet je tandarts en je ouders dat je zo'n fobie voor de tandarts hebt. Misschien dat je het er met hun over kan hebben en een oplossing gaat zoeken, want het is natuurlijk heel vervelend voor jou zo.

Xx me.

Badge

Ik heb dit ook heel erg het zelfde als jou prc Ik ben meer bang voor een knobbelbehandeling De prik doet pijn maar daarna voel je er niks meer van maar ik voelde soms wel iets maar oki ik kan ook gewoon nachten niet slapen en ik maak me zenuwachtig maar toen ik bij de tandart kwam een keer zij hij je hebt niks ik was zooo blij me dag kon niet beter gewoon 😄

Reageer